wtorek, 12 stycznia 2016

Prezenty na 10 000 wejść! ;D

Hello ;33

Dzisiaj pokażę Wam przykładowe logo i a'la "kolaż".
Logo


Harry Potter ^-^
Nawet fajne ^-^

Teraz ten kolaż.
Dla niewiedzących: chodzi o kolaż ze zdjęć (fotokolaż) . Czyli po prostu zmontowane zdjęcia (w tym przypadku MS)... Jednak wszystkie programy do kolaży są albo płatne, albo nie możesz wykorzystać tych kolaży na stronach internetowych... Prawa autorskie...
Więc będzie to wyglądało troszkę inaczej. A mianowicie tak:


Coś podobnego do takiego loga, z tą tylko różnicą, że jest więcej MovieStars i nie ma cytatu.
Nie jest to ani kolaż, ani logo. Coś pomiędzy ;DD

Okay. Idę odrabiać lekcje i się uczyć. Aha no i trzeba zeskanować komputer. Wczoraj mi avast wykrył 10 wirusów i 2 programy szpiegowskie w przeglądarce. Do tego problemy z wydajnością... 2 godziny roboty i po sprawie. Wirusów nie ma i pozbyłam się tych programów z przeglądarki. A my się zastanawialiśmy dlaczego, gdy otworzysz przeglądarkę pojawia się tyle reklam,.. Normalnie cały ekran zawalony nimi xd I tak pobrałam wirusy na kompa.

No nic... Bay ;33

11 komentarzy:

  1. Ja nie mam takiej animacji O.o??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się pobiera looki to taka animacja jest xDD

      Usuń
  2. Nick: pursi8
    Tło: Galaxy, ogólnie ma mieć elementy fioletowe i granatowe, niebieskie... Możesz też dodać jakieś gwiazdki, księżyc. Bardzo podoba mi się kucyk pony xDD Luna... Chciałabym jakieś fajne tło z nią *-* Pls...
    Cytat: Nigtmare... I am nightmare moon!

    OdpowiedzUsuń
  3. Acha... godzina komentowania postów z logami xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Someny people are we...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie... pomyłka xDD Kathey - ma na imię Zofia xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak. Ale powiedz mi dlaczego się za mnie podajesz? :d

      Usuń
  6. Wera... dajmy spokój. Lubią Cię c;

    OdpowiedzUsuń