środa, 20 stycznia 2016

Zwierzaki!


W tym poście zajmiemy się zwierzakami na MSP! ^-^
Okay. Let's go!!!


Kiedy wejdziemy na menu w "Zwierzaki" wyświetlają nam się takie oto zakładki.
Zacznijmy od "Bonsters"


O Boże! Ceny zabójcze ;-; Nie dałabym za to... To coś... Do góry... 5000 sc! Moim zdaniem to jest brzydkie!
Podobają mi się te trzy ostatnie zwierzaki. W szczególności pieseł i ten... Lew? Nie wiem XD Chyba ^-^ 

Jedziemy dalej do kategorii "Boonies"


O matko! ALE CENY!!!
10000 sc? 30 diaxów? Za zwierzaka? O.o
Zobaczmy drugą stronę...


Tu już nie tak źle. Bardzo podoba mi się ten zielony ^-^ No ale, tak jak wszystko co ładne - dla VIP :d
Ten różowo-fioletowy - też może być XD

OGÓŁEM: Niektóre zwierzaki baaardzo mi się podobają. Ale ceny są zabójcze O.o Uważam, że 10000 sc to trochę za dużo...

Kolejna kategoria - "Zoo"
Kiedy w nią wejdziemy wyświetla nam się to samo, co po wejściu w "Sklep" > "Rzeczy" > "Zwierzęta & Pupile".
Wygląda to mniej więcej tak:


Jest tych pierdołów 30 stron XD
Dużo :d Ciekawa jest ta małpa do góry ^-^

Kolejna kategoria - "Hotel Dla Zwierzaka"


Jeżeli często zapominasz, żeby nakarmić zwierzaka, pobawić się z nim itd. - możesz umieścić go w hotelu, który będzie "karmił oraz opiekował się Twoim Zwierzakiem przez okres czasu, który wykupisz". Możesz go odebrać wcześniej, ale to tylko zmarnowane hajsy Xd
Ceny:
1 tydzień - 100 sc
2 tygodnie - 200 sc
4 tygodnie - 300 sc
Najbardziej opłacalna jest opcja trzecia, ale ona jest dla VIP. Jak prawie wszystko na naszej "Różowej Gierce".

I ostatnia - "Akcesoria Dla Zwierzaków"



Takie se średnie te rzeczy. Ceny jako tako. Taniocha XD

~♥~

Okay. Teraz, kiedy przejrzeliśmy to wszystko w zakładce "Zwierzaki" - przejdźmy do mojego pupila, Lenny'ego.
Na co dzień wygląda tak:


Jednak ostatnio go zaniedbałam... Troszkę...


Z konkursu. Halloween. Zeszły rok.
Innego pupilka nie mam...
Ostatnio karmiłam go... Hmm... Około pół roku temu XD

Miłośnicy zwierząt - nie bijcie :cc

Dlaczego nie mam innych pupilków? - Bo nie mam czasu, żeby się nimi opiekować ;_; Czasu i pieniędzy na codzienne żarcie...
Przyznam się, że nawet zapomniałam, że na MSP można mieć zwierzaka XDDDD

Taak. Przyznaję się. Nie zaglądałam do niego od dawien, dawna XDD

Okay. Muszę lecieć bo troszkę już późno :d
Przepraszam za wszystkie błędy itd. Zmęczona jestem, ale zależało mi, żeby wstawić posta.
Wiem, długi Xd Gratuluję tym, co dotrwali do końca ;DD

Paaa ;***




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz