czwartek, 14 stycznia 2016

.

<ze złości brak powitania>

Dzisiaj, zobaczyłam że doszedł  nowy komentarz do wpisu "Prezenty na 10 tysięcy wyświetleń!" Sami z resztą zobaczcie:
TO NIE JA.
Proszę Cię bardzo Werka, usuń. Niestety ja, adminem nie jestem bo tak to inaczej już dawno nie byłoby tego koma!

SKĄD WIECIE ŻE TO NIE JA:
1) Ja... zawsze podpisuję się w komentarzu (nazwa google) jest zawsze inna niż mój nick na msp. Teraz mój nick brzmi... Magic LPS -,-
2) Mam zdjęcie anonimku :')
3) Nigdy:
nie reklamuję się (kiedyś tak), nie piszę hejtów xDD, jestem sobą!

UWAŻASZ ANONIMKU ŻE SIĘ ZA MNIE PODASZ I BĘDZIESZ SUPER? TO SIĘ MYLISZ! JAK SIĘ UWAŻASZ ZA SUPER OSOBĘ TO MOŻE ZAŁOŻYSZ KONTO GOOGLE? WTEDY MOŻE CIĘ TAK NIE ZHEJTUJE!

<ze złości brak pożegnania>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz