czwartek, 28 stycznia 2016

O Boże! To przecież... #1



Dzisiaj zaczynam nową serię. "O Boże! To przecież..."
Będę wybierała gwiazdę i odwzorowywała ją na MSP ;33

Widzieliście już coś takiego u Trixie ;D
Jednak ja tu będę dawać TYLKO piosenkarzy i piosenkarki ;DD

Dzisiaj... Tak dla odmiany... Avril Lavigne!

Najpierw kilka jej piosenek...



Podobają mi się w ostatnim czasie jej piosenki ^-^ Szczególnie te ;3

Okay. Teraz looki! Let's go!
(Zdjęcia z bloga http://avrilka-alex.blog.onet.pl/)

Look 1:




Na tym zdjęciu wokalistka ma ubraną czarną bluzkę z białym napisem. Jeansowe spodenki z czarnymi rajstopami. Oraz czarne trampki. Jeżeli się przyjrzymy - można dostrzec wisiorek na jej szyi (chyba... XDD).

Na MSP:



O Boże o.e
Jest gorzej niż myślałam... Ciężko było, oj ciężko ;d

WŁOSY: Kolor nawet, nawet. Długość dobra... 8/10
BLUZKA: No... Jest tam jakiś napis... Jedynie... Krój inny troszkę ;d Lepszej znaleźć nie mogłam :c 7/10
SPODNIE: Spodnie pasują. Ale rajstopy podarte :c To nie wygląda dobrze... 6/10
BUTY: No! To akurat pasuje! 10/10 (chociaż coś)
DODATKI: Miała tam jakiś wisiorek... Dałam ten z serduszkiem, chociaż nie jest dokładnie taki sam 8/10
PUNKTY: 39/50
Niepodobne...

Look 2:


Na tym zdjęciu Avril ma ubraną żółto - czarną koszulę, jeansową spódniczkę oraz czarne buty. Na jej prawym nadgarstku widać czarno-żółtą bransoletkę. Ma również ubraną żółtą czapkę.

Na MSP:


Ejj myślałam że będzie gorzej. Nawet nieźle ;D Nawet mi się podoba ^-^

WŁOSY - Kolor dobry. Długość okay. Troszeczkę się różnią od tych Avril. 9/10
BLUZKA - O matko. Nawet ok ;D Te paski troszkę ciemniejsze mogły być... 8/10
SPÓDNICA - Mogłaby być trochę ciemniejsza, ale to można poprawić. 9/10
BUTY - Tu jest ok. Podobne. 10/10
DODATKI - Czapka się zgadza. Bransoletka też... Niech będzie... 10/10
PUNKTY - 46/50
Podobne ;DD

Okay. To na dzisiaj koniec ;33
Jeżeli chcecie - możecie napisać w komentarzach, kto ma pojawić się w następnej części ;33

Paaa ;**


3 komentarze:

  1. Teraz weź napisz o Katty Perry lub Luane Avenir.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób look'a Eminema <33
    Zrób look'a Sashy *~*

    OdpowiedzUsuń