czwartek, 14 stycznia 2016

Blog [1]

Heii!

W dzisiejszym poście chciałabym zrobić coś dla bloga. Tą rzeczą jest logo! Tak, jest ich wiele.

Ale to logo jest jakby logiem bloga, a nie logiem na koniec posta. O ile Weronika się zgodzi moim pomysłem na umieszczenie tego loga jest jeden z pasków bocznych (post>pasekmenu>bocznepaski>dodatki)

Logo bloga prezentuję się tak:


Podoba się?

Może nie JESTEM MISZCZEM...

UWAGA, UWAGA!

Mogę wam zrobić takie logo ale...
Musicie mi podać:
-login na msp
-tematykę loga, kolor tła, można też wysłać mi plik z tłem w jpg,
-cytat, napis który ma być na logu,
-ciuchy w które ma być ubrana MS,
-animacja w której ma być MS,


Chyba, że wolicie zdać się na mnie, a ja zrobię je najlepjej jak potrafię! Uwierzcie! Potrafię!


Mam nadzieję że post oryginał °~°


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz