czwartek, 28 stycznia 2016

Nowy motyw na MovieStarPlanet ;3


To tak...
Dzisiaj pojawił się nowy motyw.
Zajmiemy się ciekawszymi ciuchami i animkami.

Okay ;33

Nowy motyw nazywa się MSP Wars.
Wzorowany na Star Wars...

~Ciuchy~

Ubrań są trzy strony.
Wyglądają one tak:



   


Kilka ciuchów tu się powtarza...
Teraz wam pokażę te, które wcześniej już widziałam...



Chyba wszystkie...
Ta fioletowa sukienka była dostępna na starcie...
Zanim zmienili ubrania dla początkujących na inne...

Sukienka za 10 diaxów - widziałam ją niedawno. Ładna, ale droga...

Top - nie za ładny. Pasek - nieciekawy.


Okay. Teraz wybiorę najładniejszą i najbrzydszą rzecz z motywu...

Okropne :')



Najbardziej podoba mi się właśnie ta sukienka...
Niekoniecznie jednak jej cena :')


Dobrze! Teraz looki!

Przepraszam za badziewną jakość :')

Ja go nie zrobiłam :')
To jest ten... Emm... Na końcu języka mam :P
No w każdym razie - ten look co jest zawsze z boku.

Skład:



Dla VIP :')
Nie jest jakiś mega drogi...
Jednak te buty jakoś mi tak... Tu nie pasują...

Jeszcze jeden...


Ładny nawet... Ale te buty :d


Z ceną zaszalałam... 17 diamentów.
Włosy ładne, sukienka też...
Ale mimo to - za drogo XD

~Animki~

Pokażę najciekawsze ;3


Opis - wokół naszej MS lata jakaś "kulka" :') I strzela jakimś... Laserem?
A MS macha mieczem świetlnym (chociaż to wiem), żeby jej te promienie czy coś nie trafiły :')

Cena: 5 diaxów




Opis: MS gada z tym... Kimś... Po nazwie animacji wnioskuję, że to jakaś "lekcja" :')
Nudzi ją to. Ziewa. Zasypia. Dostaje z kijka w łeb :')
Boże ale ja się z niej śmiałam :')

Cena: 1000 SC




Opis: MS tańczy z tym Yeti... Chyba...
Cena: 750 SC

~Tło i rzeczy~

Tło jest tylko jedno...


...W dodatku nieciekawe ;')
Drogie ;d

Rzeczy:


Ten robot - kiedyś go widziałam :')
Nieciekawe... Ale może dla mnie...
Dla fanów Gwiezdnych Wojen - może i fajne :'D

~Na koniec~

Pewnie to co napisałam - wzbudziło w was śmiech :')
Przepraszam... To moje blade pojęcie o Star Wars ;d
Nie oglądałam, więc nie wiem jak to wszystko się nazywa ;DD
Sorry XDD Nawet nie wiecie jak mi się ciężko tego posta pisało :d

Może następny będzie lepszy ;DD
Mam wenę ^-^
Czekajcieee ;33







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz