poniedziałek, 18 stycznia 2016

Q&A

OGŁOSZENIA PARAFIALNE: Jak powszechnie wiadomo Weronika (LoveYou8712) jest niezdecydowaną osobę. Więc dzisiaj odechciało jej robić się film, którego fabułę opisała w poprzednim poście. 
ALE TO NIE ZNACZY, ŻE NIE BĘDZIE FILMU! Tak zrobię film, ale o czymś innym. Wydaje mi się po prostu, że byłby za nudny i skończyłby się na trzech, góra czterech odcinkach. A teraz przejdźmy do tematu posta...

_____

Witam wszystkich ;33
Dzisiaj robię Q&A (pierwsze na tym blogu). Dziękuję bardzo Zosi, która (prawie jako jedyna) zadawała mi normalne pytania (pewna użytkowniczka pytała "Czy lubisz w d..."). Trochę tego jest, mam nadzieję, że was nie zanudzę...

1. Ile czasu dziennie spędzasz na MSP?

Hmm... Około godziny. Czasem krócej, czasem dłużej.

2. Co sądzisz o osobach, które ciągle proszą o prezent, pozdro lub grafy?

Tak szczerze? Jeżeli ktoś raz poprosi o prezent lub grafa - dam. Jednak jeżeli dzień w dzień dostaję od jakiejś osoby takie wiadomości to najczęściej wywalam ze znaj ;_; A to proszenie o pozdra... Kupiłam se VIP (z gazetki). Z racji, że był na tydzień - dostałam tylko 15 diaxów. Od razu 10 osób pisze "Hej, dasz pozdro?"... Masakra jakaś xd

3.Czy uważasz, że na MSP grają głównie dzieci?

Wszyscy, którzy nie skończyli 18 lat - są dziećmi ;dd

4. Twoja ulubiona książkowa postać?

Dużo mam ulubionych, oj dużo.
Z Harry'ego Pottera - Snape, Syriusz, Remus, bliźniacy... Długo by wymieniać...
Z Igrzysk Śmierci - Peeta i Finnick ;D

5. Co zazwyczaj jesz na śniadanie?

Zazwyczaj nie jem śniadania ^-^ Ale jak jem to chlebeg XD

6. Gdyby ID grali koncert w twoim mieście, ale bilety kosztowałyby 500 zł - poszłabyś?

Chodzi o Imagine Dragons, nje? O Jezu ;d Nie mam tyle, a jakbym miała - trochę byłoby mi szkoda ;c Coś bym wymyśliła XD

7. Czy lubisz kozy śnieżne?

Kozy!!!




Woo... To tak jak z wonszem rzecznym ^-^

8. Wolisz być sama do końca życia, czy być do końca życia otoczona dużą grupką fałszywych ludzi?

Może niektórzy się zdziwią, ale wolę być forever alone. Miało się do czynienia z takimi ludźmi, oj miało ;-;

9. Jakie słodycze najbardziej lubisz?

Czekolada i ciasteczka ^-^

10. Jaką cechę w sobie uważasz za najlepszą?

Chyba to, że się dobrze uczę :')

11. Masz wybór - wrócić do przeszłości, czy przenieść się do przyszłości?

Przeszłość. Nie chciałabym zobaczyć, co się stanie później...

12. Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś w życiu?

Dowiecie się, jakie idiotyczne rzeczy przychodzą mi do głowy ;_;
Szłam sobie z koleżankami z klasy. taką uliczką. Mało ludzi tam chodzi. No i miałam głupawkę. No to założyłam kaptur na głowę, stanęłam na chodniku (tyłem do jezdni), przez jezdnią i zaczęłam tańczyć do tej oto "muzyki"


Oczami kierowcy samochodu: dziewczyna w szarej bluzie, z kapturem na głowie. Skacząca na prawo i lewo i wymachująca dziwnie rękami do włączonej głośno muzyki "Nyan Cat". Ahh te miny ludzi :')

Spodziewam się głupich komentarzy ;-;

Okay. To wszystko. Mam nadzieję, że post się podobał. Dziękuję wszystkim, którzy dotrwali do końca. Błagam, nie naśmiewajcie się z moich idiotycznych pomysłów :')
To było dawno... Pół roku temu...

No to... Bay ;33






2 komentarze: