wtorek, 26 stycznia 2016

Momio - podróba MSP?


Dzisiaj post o grze Momio.

Na pewno ją już widzieliście. 
Taa... Ja nje :')
Tak szczerze to nawet nie pamiętam, żeby ta reklama była puszczana w TV ;d


No więc... Dzisiaj sobie pogram :')

~♥~

Po wejściu na stronę momio.me musimy wybrać język...


Co ciekawe - nie ma opcji "angielski" o.e


To tworzę konto ^-^

Na początku należy wybrać swoją płeć. A potem ubieramy swojego momio.
Ubrania są ładne ^-^

Okay. Więc tak oto wygląda moja postać...

Przepięknie :')

O Boże... To nie wygląda za dobrze :')
Buty i bluzka pasują do siebie... Ale nie mogłam wybrać pasujących spodni!
Do tego - nie można zmieniać koloru tych rzeczy ;d

Włosy wzięłam ciemne (najbardziej mi się podobały). Oczy brązowe...
Skóra - najjaśniejsza z możliwych :D

Idziemy dalej...


Dużo fajnych nazw bez cyferek jest ^-^
Wzięłam "Lonney".


Moje uszy! Niee! ;d
Mam założone słuchawki :') A te papugi robią taki hałas, że po prostu...




Emo ;DD Podoba mi się ^-^ Prawie 1000 diamentów wydam, ale podoba mi się XD
Ejj... Czemu ona ma niebieskie oczy! Musiałam przestawić! W sumie dobrze bo z tego co patrzyłam do tych ciuchów już lepiej te niebieskie ;DD


A to co? Moderator jakiś?
Więc patrzymy...

ZASADY NA MOMIO


Ciekawe :d

Gdy kliknęłam "Zobacz więcej" dowiedziałam się tego:

"Nie możesz logować się na momio kogoś innego. Jeśli ktoś poprosi Cię o to, powiedz nie i zgłoś ich."

No nie no. To jakieś jaja? Xd

"Niektóre rzeczy nie pasują do Momio. Na przykład wszystko dotyczące seksu jest absolutnie zabronione."

"Jeśli złamiesz zasady możesz dostać ostrzeżenie, możesz zostać wysłany do kąta lub możesz dostać zakaz przebywania na Momio. W najgorszym przypadku Twój momio zostanie usunięty razem z wszystkimi diamentami i animo jakie masz."

Że cooo?! Do kąta?! XDDD

"Momio to miejsce dla dzieci, dorośli nie mają wstępu! Każdy, kto nie jest pomocnikiem Jacka (moderatorem) albo pracownikiem Momio, może mieć poniżej 18-stu lat. Rodzice mogą stworzyć momio, żeby zobaczyć czym to jest, ale nie mogą aktywnie używać Momio."

A kto dorosły by chciał?! :')

"Momio jest w nocy zamknięte, bo momio potrzebują snu. Momio śpią od 23 do 5 rano, z wyjątkiem piątku i soboty - wtedy kładą się spać o północy i budzą się o 5. Podczas snu nie możesz uzywać Momio."

Cisza nocna :dd

"Jeśli nie będziesz używać Momio przez sześć miesięcy, usuniemy Twoje konto, żeby na Momio nie było porzuconych kont."

O Boże...



Mój profil :d

Na Momio kolejne opcje odblokowywane są wraz z poziomem.
Np. 3 poziom - wyszukiwarka znajomych
Znajomemu można dać "momo" czyli coś jak nasz autograf.

Można też kupić "animo". Ale są one ponoć mega drogie ;d

Jest też takie jakby "forum" czyli "wiadomość dla wszystkich",
I wow - można wysyłać innym zdjęcia na poczcie!

Do tego - brak kratek!!!

Jest tu też "Momio TV"...

PLUSY:

~Ładne ubrania
~Brak kratek
~Możliwość wysyłania zdjęć do znajomych

MINUSY

~Można chatować tylko ze znajomymi
~Ceny niektórych rzeczy
~Cisza nocna

Ogółem: Podobne do MovieStarPlanet jednak bardziej... Dziecinne? Chyba tak...
Fajnie, że można wysyłać zdjęcia pocztą.

Są też elementy takie, jak na MSP np. można wyszukać znajomych ze szkoły.
Ta opcja znajduje się na (zdaje się) Amerykańskim serwerze.

Ubrania ładne.

Konto oczywiście zostawię. Możecie mnie zapraszać - Lonney.
Co jakiś czas wstawię posta o momio.

To chyba na tyle.
Dzisiaj pojawi się jeszcze post o reszcie hackerów na MovieStarPlanet...

Przypominam również o koncie Dommey. Możecie mnie na nie zapraszać, gdyż mam limit znaj na LoveYou8712.
Będę wdzięczna za pomoc ;33

Czekajcie na kolejnego posta ;**



3 komentarze:

  1. Nazywam się tam Kath, ale nie ma Ciebie w wyszukiwarce o.e

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nje ma bo usunęłam się :')
      Pojawiło mi się, że mam wysłać sms żeby zarejestrować użytkownika :d
      Podziękuję :d

      //LoveYou8712

      Usuń
    2. Mi też - wysłałam. Mam już 34 level pierwszego dnia ;D

      Usuń