niedziela, 10 stycznia 2016

10 000 wejść na bloga! ;DD

Hey ;33

Wczoraj wybiło 10 000 wejść na bloga! Dziękuję wam ;33 Nawet nie wiecie jak się cieszę, że ktoś wchodzi na tę stronkę. Kiedy ją zakładałam, nie spodziewałam się, że zdobędę jakichkolwiek czytelników ;DD

Okay. Z tej okazji mam dla was prezenty xD
Przez cały tydzień możecie się zgłaszać w komentarzu lub na MSP po... Kolaż z twoją MS, logo i ciuch ;D

Loga i kolaże będę dawała od razu po zrobieniu ich. Prezenty - za tydzień, w niedzielę ;) Postaram się dzisiaj zrobić przykładowe i pokazać wam w poście xD
Przy zgłoszeniach proszę napisać:
1. Adres e-mail, g-mail na który mam wysłać pracę
2. Cytat do loga, ewentualnie cytat do kolażu
3. Wygląd: looki, kolor tła itd.
4. Nazwa MovieStar

Dzisiaj również popracuję nad wyglądem. Nowy nagłówek itd. Może więcej piosenek xDD

Okay. To idę. Paa ;33



2 komentarze:

  1. Super ;))

    Fantasylps.lps@gmail.com
    Cytat...
    Tło...
    Ogólnie chcę logo "Harry Potter" w sęsie że tło coś typu hogwart, gryffindor, animacja "cast red spells", strój "Hermiona Greanger" i chcę abyś dodała JAKIŚ ANGIELSKI cytat z którejś części HP. Zdaję się na Twoją wyobraźnię x33 Tak wgl, to nie wiem o co chodzi z tymi kolażami... ale i tak chcę ten kolaż XDD Możesz zrobić poprostu logo i kolaż w tej samej tematyce. Jak chcesz to możesz mi zrobić tylko logo ;DD Ale chcę żebyś na kolazu zdała się na Twoją wyobraźnię.
    `Julq

    OdpowiedzUsuń