sobota, 16 stycznia 2016

♥ Loga ♥

Hello ;33

Przedłużam rozdawanie nagród. Do końca miesiąca... Może ktoś jeszcze będzie chciał? :d
Piszcie do mnie NA MSP. Nie biorę pod uwagę komentarzy. Wiecie, ci oszuści ;c

Dzisiaj pokażę Wam loga. 
Będę je robiła dla mojej MovieStar ;3 
Dlatego też prawdopodobnie we wszystkich logach będą cytaty z piosenek Imagine Dragons XDD
Jeżeli ktoś będzie chciał - mogę zrobić mu takie same, z jego MS.

Loga robię na szybko, ponieważ dzisiaj nie mam za dużo czasu ;3

Pierwsze...

Tak, robiłam w innym programie ^-^ 
I zadowolona jestem z efektu. O wiele lepiej niż zwykle wyszło ;3 Bardzo dużo w tym programie możliwości... Polecam: http://www.picmonkey.com/
Podoba mi się to tło *-* Cytat bardzo ładny, czcionka z resztą też ;D 
Dodałam kilka rzeczy: strzałę i tę falowaną linię...

Drugie logo...


Tamto było troszkę lepsze, ale to też mi się podoba. 
Cytat bardzo pasuje ;DD

Na dzisiaj to tyle. Muszę się zbierać ;d Zaraz jadem do babci XD

Paa ;33




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz