wtorek, 5 stycznia 2016

Coś innego #4 Piosenki smutne...

Hello, tu Werq :**

A dzisiaj... Coś innego ;DDD
Zajmiemy się w tym poście...
Muzyką ♥
Widziałam, że w ostatnim "Coś innego" Julia robiła HoN piosenkowy...
A ja co zrobię? Ranking ;3
Ulubionych smutnych piosenek. Takie TOP 5...
Za tydzień będą wesołe ;DD

Zaczynamy :33 Mówiąc "smutne" mam namyśli piosenki z wolną melodią i przygnębiającym tekstem. Często bardzo słucham takich piosenek :/ I UWAGA niekoniecznie są to piosenki o niespełnionej miłości ;D
Nie sugerujcie się kolejnością piosenek. Jest przypadkowa ;P

1. Evanescence "Hello"


Musiałam dać tą piosenkę w rankingu ♥ Jest to jedna z najsmutniejszych piosenek, jakie kiedykolwiek słyszałam ;d Ryczałam przy niej. Taak ;c Po przeczytaniu polskiego tekstu. Piosenka zadedykowana zmarłej siostrze wokalistki - Amy Lee. Cudooo ♥ A w 2:48 minucie ciary przechodzą <33

2. Within Temptation - Somewhere


O tej pogadamy dłużej, bo o Ev-ce już gadałam wcześniej ;DD
Piosenkę usłyszałam pierwszy raz w jakimś teledysku. Wiecie... Takie tam. Sceny z filmu dotyczące jakiejś postaci zmontowane i w tle ta muzyka <33 Ciary przechodzą xD
Zacytuję kilka fragmentów piosenki...

"Gdzieś cię odnajdę
Będę się starać, aż do końca mych dni
Muszę jedynie wiedzieć, cokolwiek się stało
Prawda wyzwoli moją duszę"


"Zagubiony w ciemności, próbujesz znaleźć drogę do domu
Pragnę cię objąć i nigdy nie pozwolić odejść
Mam nadzieję, że jesteś w niebie, więc nikt nie może zranić twej duszy
Żyję w agonii, gdyż po prostu nie wiem
Gdzie jesteś"

Piosenka o zaginionej osobie. Tak ja ją rozumiem. Ponoć zadedykowana zaginionej dziewczynce. Od razu przyszła mi do głowy Madeleine McCann... Dowiecie się więcej >>TU<<

Przy niej również ryczałam ;-; Ale ze mnie wrażliwiec ;DDD



3. Birdy "Skinny Love"




Ta piosenka już jest o miłości ;p Ale ona jest... Inna ;D Bardzo ładna :3
Głos piosenkarki i ta muzyka... Piękna :cc
Moja ciocia ma jej płytę i powiem tylko tyle - super piosenki :3

4. Indila "Boite un Argent"



Piosenka również o miłości. Uwielbiam Indilę i jej piosenki ♥ Piękne słowa, piękna muzyka... W pięknym języku <333 Cudoo. Kiedyś nie wiedziałam, jakie jest tłumaczenie tekstu. I ta piosenka była dla mnie zwykła. Nie smutna, nie wesoła. Spokojna, normalna... Po przeczytaniu tłumaczenia i wysłuchaniu jeszcze raz tej piosenki - to nie było to samo... Smutnee ;c

5. Imagine Dragons "Dream"


Kochaam <33 Cudowna piosenka, cudowny zespół ♥
Kolejna piosenka nie dotycząca miłości ;p A jednak taka smutna. Bardzo piękna...
To jak Dan (wokalista) śpiewa

"We all are living in a dream,
But life ain’t what it seems
Oh everything’s a mess
And all these sorrows I have seen
They lead me to believe
That everything’s a mess"

Sprawia, że mam łzy w oczach. Tekst jest cudowny ♥ Tłumaczenie:

Wszyscy żyjemy we śnie
A życie nie jest tym czym się wydaje
Oh, wszystko jest bałaganem [wszystko jest do kitu]
Wszystkie te smutki, których doświadczyłem
Prowadzą mnie do przekonania, że
Wszystko jest bałaganem [wszystko jest do kitu]

Tak. Każdy ma problemy. I kiedy pogodzisz się z tym, co się stało - spada na ciebie kolejne nieszczęście. Marzymy. Marzymy o tym, żeby było lepiej... Mimo iż nic się nie układa, my ciągle marzymy o "lepszym jutro"...

Bardzo prawdziwy i smutny tekst. 


Okay. To już wszystkie piosenki w tym rankingu. Ryczę. Po posłuchaniu tych piosenek - zrobiło mi się niesamowicie smutno ;d

Paa :33



4 komentarze: