środa, 24 lutego 2016

1| Old msp

Heloł, heloł, heloł! ;))
Jak wiecie, z tej strony Julq. Wiem, wiem, dawno nie było ode mnie notek, c'nie? Jestem słabą redaktorką...Cóż, heloł! 

Dzisiaj rozpoczynam kilka serii, z racji tego, że rozpoczyna się teraz marzec, a wypadałoby ogarnąć wszystkie ważne sprawy itp. Na samym początku opiszę wszystkie moje serie prowadzone w ostatnim czasie oraz napiszę które zostają, a które nie. Po 6 dniach pojawi się ankieta w której oddacie swoje głosy na serię, która spodobała Wam się najbardziej. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dzisiaj wymyśliłam serię "Old msp" w której będę opisywać stare motywy z moviestarplanet. Będzie ona się pojawiać raz na dwa tygodnie lub tydzień.
Na początek zajmiemy się wycofanymi motywami. Niektóre z nich są nadal w sklepach, ale niestety nie ma motywów. Zrobię dzisiaj jeden motyw, lecz potem opiszę konkurs, który był obecny kiedy ja doszłam na MovieStarPlanet.

Czy wy to widzicie? Przecież te ciuchy nadają się na super film! Gdybym była w tamtych czasach Ten motyw przedstawia szpital, a dokładniej mówiąc jest to motyw lekarski "Medical copetition", co oznacza "Zawody medyczne". Bardzo mi się podoba, ponieważ nie dość że nie ma tu różu, to jest on dość poważny (?). Pojawiły się w tym motywie różne krwawe animacje, które są wycofane. Jedną z tych animacji można spotkać na "starcie"... ale nie wiadomo dlaczego.  Dziewczyna po lewej stronie jest ubrana w strój lekarski, a dokładniej w białą sukienkę, ma także bandaż na nodze, przepaskę na oczy oraz czapkę lekarską. Obok pielęgniarki stoi słoik z flakami (?), łóżko dla chorych (stół) oraz wielka lampa. Chłopak zaś ma na sobie specjalną koszulę (która jest cała w krwi), niebieskie spodnie i bluzkę która jest w tym samym kolorze oraz czarne, skórzane buty.
Ocena motywu: 7/10
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Teraz zajmę się motywem, który był obecny kiedy ja założyłam "Trixi". Nazywa się on "Campus life". To był wrzesień, początek szkoły. Pamiętam że kilka tygodni później pojawił się "Rare week 2014", a ja NIC nie kupiłam. Wcale nie wiedziałam że to jakieś uniktaty, a nawet mi się nie podobały. Teraz bardzo żałuję że nie kupiłam żadnych unikatów, bo teraz nie ma tego tygodnia, a warto byłoby się wymienić z osobami które doszły właśnie po nim.
Oto pierwsza strona konkursu "CAMPUS Life". Bardzo spodobały mi się te leginsy/rajstopy, więc zakupiłam je już odrazu. Teraz walają się gdzieś w mojej szafie, ktoś chętny? Drugą rzeczą jest taka bluzka (?) do grania w hokeja. Ja osobiście nie wiem po co komu taka bluzka do hokeja, ale ok. Następnie możemy zobaczyć dwa kaski (również do hokeja), które nie są dla VIP, ale.. TA DRUGA KOSZTUJE 1500! Moderatorzy nas okradają, a w dodatku usuwają!!! Bardzo podoba mi się sukienka w czarne kropki, mimo to, że jest galowa, jej kropki są prze cudowne.
Ocena: 6/10
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przepraszam, że nie omówiłam serii, że post taki krótki.. ale jestem wykończona. Tyle się uczyłam, o Boże. Bardzo, bardzo, przepraszam Weronikę za brak postów. Tyle nauki, że odetchnąć nie mogę.
Do następnego
//Julq

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz