sobota, 13 lutego 2016

Jak używać programu MovieMarker? Jak zrobić teledysk MSP?



~Helou

Na początek - przepraszam za to, że ten wczorajszy post był jakiś taki...
Śpiąca byłam.
Przyznam się, że momentami prawie zasypiałam przy komputerze.

Więc przechodzimy do dzisiejszego posta.
Co w nim będzie?
Jak zrobić teledysk w wersji MSP w programie MovieMarker!
Czyli taki najprostszy, podstawowy filmik.
(Bez ruszających się MovieStars)

Ok. To zaczynamy.
Najpierw wchodzimy na MSP

Wchodzimy na tworzenie nowego Artbooka.

Każdy teledysk musi mieć wstęp (?) czyż nie?

Ustawiamy naszą MS (najlepiej po lewej stronie ekranu) tak, żeby obok niej było miejsce na tekst.
Coś takiego...




Potem wchodzimy na pizapa lub jakiś inny program, gdzie dodamy tekst.
Ja polecam PicMonkey

Kiedy już wejdziemy na stronę - klikamy edit do góry ekranu.
Wybieramy zdjęcie




Klikamy "Tt"
Wybieramy czcionkę.

Potem "Add Text"

I piszemy...



Zanim weźmiemy się za teledysk należałoby zapoznać się z tekstem piosenki, aby wszystko się zgadzało...
Pokażę pierwszą zwrotkę i refren wybranej przeze mnie...

"Żyjemy w ten sam sposób (ten sam sposób)
Uciekamy tą samą drogą (tą samą drogą)
Krążymy
Jesteśmy częścią tej samej gry (tej samej gry)
Myślimy, że robimy wszystko po swojemu (po swojemu)
Krążymy

Nie musisz trzymać głowy wysoko

W kółko i w kółko
Tym razem nie chcę uciekać
Dopóki nie pokażesz mi po co jest życie
W kółko i w kółko
Nie pozwolę ci zmienić mojego zdania
Dopóki nie pokażesz mi po co jest życie"

Teraz tworzymy kolejne sceny, tak jak wcześniej pokazałam...
Tym razem art będzie wyglądał mniej więcej tak:


"Żyjemy w ten sam sposób (ten sam sposób)"
Teraz znowu dodajemy tekst. Tak samo, jak ostatnio



Wchodzimy na MovieMarker.
Niestety nie powiem z jakiej strony można go pobrać.
Ja go miałam od początku na komputerze...

Gdy wejdziemy pojawia nam się...


Klikamy "Add Videos and Photos" i dodajemy nasze sceny.
Teraz trzeba ustawić, jak długo będą trwały.
Żeby to określić trzeba dodać muzykę - klikamy "Add Music".
Potem ustawiamy długość odpowiednio do muzyki.
Klikamy "Edit" do góry. Potem przy napisie "Duration" jest możliwość ustawienia długości sceny.
Aby nie było nudno można dodać efekty, tak, żeby zdjęcia się poruszały...

Klikamy "Animations"


Wybieramy efekt.
Potem znowu to samo.
I tak aż do końca teledysku.

Pokażę Wam jeszcze kilka opcji...


Dopasowanie koloru obrazka.
Może być np. czarno - biały...

Gdy już skończymy teledysk klikamy "Home" do góry.
Potem po prawej stronie "Save Movie" ---> "For computer"

I to chyba wszystko XDD
Mam nadzieję, że spodobał wam się post.
Jeśli czegoś nie rozumiecie, lub chcecie wiedzieć - piszcie do mnie ^-^

Paa ;33






1 komentarz: