czwartek, 11 lutego 2016

Znajomi ze szkoły na MSP?!

Witam! Ten post piszę na szybko, więc przepraszam za jakiekolwiek błędy.
Otóż weszłam sobie na Niemieckie MSP (potrzebowałam materiałów do nowego posta), a tutaj po założeniu konta wyskakuje mi takie coś:
Nie znam niemieckiego, ale trochę znam angielski, a w niemieckim trochę tych słówek tam jest. Jestem pewna, że jest to funkcja wyszukania swojej szkoły! W pierwszej kolumnie podajemy nazwę szkoły (tak sądzę). Ciekawe co się stanie jak wpiszemy literkę "K":
Mnóstwo tych szkół, ja wybrałam pierwszą.
Dalej:
Jahr oznacza chyba rok (nie jestem pewna) Czyli tak jakby wybieramy klasę: 1, 2, 3, 4, 5, 6. Ja wybrałam 6, ale nie jestem pewna czy były również klasy gimnazjalne (byłam w szoku to nie patrzyłam xD) Później wybieramy klasę czyli: A, B, C, D, itd.
Ja wybrałam A i dałam najbardziej popularne imię w Niemczech czyli Mia. I w taki oto sposób wypełniamy nasze dane. Nwm czy należy podawać nazwisko, ale ja nigdy bym go nie podała, a teraz patrzcie kto uczy się w tej szkole:



Jest ich znacznie więcej. Po skończeniu wypełniania tej "ankiety" po prostu dalej gramy czyli Pixi Star zaprasza nas do znajomych itd. Gdy wejdziemy w znajomych ukaże nam się takie coś:
Gdy tylko wszystko to  przeanalizowałam <- nwm czy dobrze to napisałam :/ Od razu weszłam na polskie MSP, ale niestety u nas jeszcze tego nie ma, ale zapewne moderatorzy to wprowadzą, bo każde MSP wygląda tak samo.
To już koniec.
Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz