środa, 17 lutego 2016

Old or New? #1 + Your Type Of Music - TAG



Witajcie ludzie *-* Albo i nie ludzie...

Dzisiaj pierwsza część serii "Old or New".
Pokażę Wam kilka rzeczy ze starego MSP i porównam z tymi z nowego...

Fotki wezmę z neta, bo nie grałam na starym... Z góry przepraszam za jakość niektórych zdjęć...

To jedziemy!

EKRAN STARTOWY...

Jak było?

Jak jest?




Zauważone zmiany?

Wielkie.
Stare MovieStarPlanet było w kolorach żółtym i czarnym. "Miasto" wyglądało inaczej.
Nad statusem był duży napis "Co Teraz Robisz?".

Przyjrzyjmy się temu paskowi działań (?) na górze.
W starym MSP - było okienko Facebook. Co to? Nie wiem, tak szczerze...

Nick użytkownika i liczba SC była wyświetlana obok naszej postaci.
Uwaga, uwaga. Nie było Diamonds!

Lvl naszej postaci był wyświetlany na dole. Takie czarne okienko. Pisało tam, który lvl ma MS i nazwa tego poziomu "Wschodząca gwiazda" itd...  Niżej była liczba fame i przyjaciół.

Tak szczerze to nie jestem pewna, który ekran główny lepszy... Chyba jestem za starym...

PROFIL INNEGO UŻYTKOWNIKA...

Jak było?


Jak jest?


Ekhm... Musiałam zakryć nick, ale po co oczy - ja nie wiem :')


Zauważone zmiany?

Na starym MSP były napisy - na nowym są ikonki.
Kiedyś można było mieć tylko jednego najlepszego przyjaciela i chłopaka/dziewczynę.


Na starym MovieStarPlanet nad interakcjami było do wyboru "Akcje" i "Inne".

Profil był koloru (zdaje się) kremowego.

Tak szczerze co o tym myślę? Hmm... Bardziej podoba mi się ten stary ^-^ Nowy jest taki... Różowy. Za bardzo.
A ja po prostu nie za bardzo lubię ten kolor ^-^
Moim zdaniem interakcje też lepiej wyglądały...

Stare MSP wygrywa 2-0...


ANIMACJE...



Pokażę po prostu wszystkie usunięte animki...
Hmm...
Niektóre usunęli niepotrzebnie. Znaczy... Ta z piłą - co w niej złego? :')
Reszta troszeńkę krwawa. A biorąc pod uwagę to, że na MSP pojawiają się coraz młodsze dzieci - może to i dobrze, że je usunęli?

PROFIL NASZEJ MS...

Jak było?



Jak jest?


I znowu głowa Pixi Star z tym jej psychopatycznym  uśmiechem.

Hmm... Po wejściu na nasze okienko profilu są trzy opcje - profil (główny, tak jakby), przebranie się i wejście do pokoju.

Kiedyś były tam wszystkie opcje, które aktualnie znajdują się w profilu głównym.

Chwila, chwila... Czy ja tu widzę błąd?
Przetważanie? Pisze się przetwarzanie...
Heh...

To chyba wszystko na dzisiaj ;**

~♥~

Druga część posta.
Tak. Znowu TAG.
Pewne osoby mnie o niego prosiły ;D
Jeżeli nie chce wam się go czytać - nie musicie, możecie wyjść :')

Jest to ostatni TAG, który na razie robię...

Wybrałam Your Type Of Music - TAG. Dlaczego? Fajne pytania :')

To let's go!

1. Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki czy słuchasz wszystkiego co ''wpadnie Ci w ucho'' ?

Wszystkiego co "wpadnie mi w ucho".
Jednak w ostatnim czasie najwięcej słucham rocka...

2. Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz ?

Jeszcze pół roku temu powiedziałabym "pop"... :') Teraz nie wiem jak ja mogłam tych niektórych piosenek słuchać :dd

W każdym razie - teraz moim ulubionym gatunkiem jest rock...

3. Należysz do jakiegoś fandomu ?

Firebreathers ♥

4. Ulubiona piosenkarka ?

Indila, zdecydowanie. Słucham jej od ponad roku ^-^

5. Ulubiony piosenkarz ?

Chyba nie mam ;))

6. Ulubiony zespół ?

Imagine Dragons ♥ Evanescence ♥

7. Wolisz spokojną muzykę czy raczej żywą ?

To zależy od nastroju... ;DD

8. Piosenki jakiego wykonawcy-zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie?

Imagine Dragons i Evanescence... Jest ich tam bardzo dużo.
Znane... Nieznane... ;DD

9. Jaki masz dzwonek telefonu?

Indila "S.O.S."
Miałam zmienić, bo mam ten dzwonek od pół roku...
Ale po co jak i tak cały czas mam wyciszony telefon?

10. Jakiej muzyki nie znosisz?

Disco Polo, Techno, Reggae...

11. Wykonawca/zespół którego najbardziej nie lubisz ?

Justin Bieber, Miley Cyrus...
Nie przepadam też na One Direction...
Bez urazy dla fanów...

12. Lubisz śpiewać ? Umiesz ?

Uwielbiam śpiewać! ♥ ^o^ A czy umiem? Nawet, nawet... Czasem śpiewam na lekcji muzyki/apelu.
To zależy też od piosenki...

13. Jakiej stacji muzycznej słuchaj najczęściej w radiu ?

Nie słucham na ogół radia, ale jak jestem u cioci to cały czas leci RMF FM.
Tak szczerze powiem, że od wczoraj sama słucham RMF-ki bo ostatnio słyszałam tam bardzo fajne piosenki...

14. Jaki program TV (muzyczny) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz ?

The Voice Of Poland i Must Be The Music. Z rodzinką tak se posłuchamy xDDD

15. Które ''gwiazdy'' wręcz irytują Cię swoim zachowaniem ?

Miley Cyrus... Zdecydowanie ona najbardziej...
Kto jeszcze? Bieber...

16. Czy jest taka piosenka, którą słyszałeś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną ?

"Gangam Style"...
"To co nam było" - tego nienawidzę po prostu ;_;

17. Słuchasz podobnej muzyki co Twoi przyjaciele? Rodzice ? 

Mama na ogół słucha spokojniejszej muzyki...
Tata słucha... Hmm...

Tutaj jedna z piosenek tego zespołu...


Słucha też rocka...

Znajomi? Połowa mojej klasy słucha rapu z przekleństwami typu Gang Albanii. Przekaz? Według nich - ogromy. Według mnie - nie ma go. Ćpaj, chlej, pal...
I jeszcze śmieją twierdzić, że rock to gówno ;_;

Są osoby, które słuchają Bars and Melody.
Są osoby, które słuchają starych piosenek.

Fani Ev-ce? Imagine Dragons? Brak.
O Evanescence nikt nie wiedział dopóki ja tego nie zaczęłam słuchać ^-^

Więc - nie. Nikt nie słucha tych samych zespołów. Mało kto słucha rocka... Przykre :cc

18. Ulubiona piosenka-piosenki ?


Ze spokojniejszych...


Dużo tego ;33

Okay.
To wszystko na dzisiaj ;))
Mam nadzieję, że post się spodobał.

I mam prośbę - poproście znajomych o wejście na bloga.
Nie, nie żebram. Nie, nie zmuszam. Nie każę...
Tylko... Jak możecie...
Bo coś ostatnio statystyki spadły ;cc

A mi naprawdę zależy na tych 20 000 wejściach do których już tak blisko...

Ok. To wszystko. Paaa ;33




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz