poniedziałek, 22 lutego 2016

10 funniest photos from MovieStarPlanet #2

                                Cześć!
Oto druga część "10 funniest photos from MovieStarPlanet". Dawno nie robiłam posta z tej serii (w ogóle nic nie pisałam), ale już jest. Postanowiłam zrobić tą część bez zbędnych komentarzy, BO MI SIĘ NIE CHCE!
Ok może już zaczniemy:
Miejsce 10!

Nie rozumiem dlaczego wszystko musi się kręcić wokół mnie :c Jednorożec to, jednorożec tamto. Tylko mnie dołujecie! Ups... miało być bez zbędnych komentarzy...ale ten zbędny nie jest!
Miejsce 9!

Miało być bez zbędnych komentarzy, co u mnie = NIC, więc muszę coś pisać pod spodem. Muszę się przyznać, że mam tak samo jak mam coś powiedzieć o obrazku.
Miejsce 8!
Właściwie to nie jest nic szczególnego. MS robią se takie głupie konta i się sami zapraszają :')
Miejsce 7!

Do tego obrazka nie mam nawet jednego słowa... Jest nawet śmieszny, ale nie potrafię powiedzieć dlaczego...
Miejsce 6!

I ciągle to samo... Tylko te jednorożce i jednorożce są na MSP...
Miejsce 5!

Nie dość, że wyłudzanie like to jeszcze błędy, czyli: "Tak będziesz wygląda (..)" Gdzie tu sens? Albo "si"... Ten obrazek jest tu tylko dlatego, że jest śmieszny (ale chodzi o sam obrazek bez tych cudownych słów)
Cieszę się, że to już połowa ^^
Miejsce 4!

Moim zdanie powinno tam być napisane "Przesrana", ale to tylko moje iluzje. Co do obrazka, fajny pomysł.
Miejsce 3!

Trochę się wystraszyłam, że ktoś wie gdzie chowam żelki D: Nigdzie ich nie chowam, bo zjadam od razu.
Miejsce 2!

Mogę potwierdzić treść tego obrazka. Kiedy nie wyczuwam telefonu w kieszeni lub wydaje mi się, że dzwoni na lekcji, mam sekundowy albo nawet 3 sekundowy zawał.
Miejsce 1!!!

To mnie rozwaliło XD Nie wiem dlaczego, ale palce wydają mi się krzywe...
Dobra, a teraz specjalnie za to, że mnie trochę nie było bonusowy obrazek:

Heh XD
Dobra ja kończę. Muszę jeszcze zbierać materiały na nową serie, która będzie miała ze 3 czy 4 części.
PaPa! ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz