poniedziałek, 22 lutego 2016

O wszystkim i o niczym - ogólny przegląd MovieStarPlanet



Heloł ;3

Dzisiaj post o wszystkim i o niczym, czyli ogólny przegląd MovieStarPlanet.
Wiecie... Takie tam. Forum, chaty, gry. Rzeczy w TOP, biografie innych...

Pod koniec notki znajduje się informacja na temat serii i link do pewnej strony...
Ale to potem!

~♥~

Najpierw zakręciłam kołem fortuny i dostałam kilka pinionszkóff, które i tak nie pomogą mi w kiepskiej sytuacji finansowej. Potem zebrałam fejmu z magicznej ksionszeczki.

I... Od czego by tu zacząć?
Wbijamy na chaty!

Ostatnio pojawiła się nowa-stara miejscówka...



Ukochana Tytan Plaża.
Raz jej jest, a raz nie ma.
Pojawia się i znika.

Na tym chacie zbierały się hacki.
Raz tam była jakaś Anonka i (o ile dobrze pamiętam) modzi wywalili ją z pokoju,
Znaczy... Chcieli wywalić. Ale została. Taki jakby "posąg". Tak na to mówiono.
Zawsze w tym samym miejscu na Tytan Plaży.
Wkurzyli się i usunęli CAŁY chat.
I raz go jest a raz nie ma, heh xDD

Ale nie o tym teraz...

Najpierw może co widziałam na tym chacie...


Pixi jak zawsze musi wcisnąć ten swój wielki łeb na zdjęcie...

Oryginalny nick i ubiór. Status - genialny!

Ta oto postać kłóciła się o to kto ma mniej lat.
Wkurzająca osoba.
Nie polecam
~Magda Gejzer

Kogo ja tam jeszcze widziałam...?


Angielski perfekcyjny.
Hokur :') Boże...

Od razu widać, że podróba. Mam takie jedno konto...
Znaczy się... Usunęłam je już dosyć dawno.
Nic na nim nie robiłam Xddd Znudziło mi się straszenie po jednym dniu.
Ale bana na zawsze i tak na tym koncie dostałam :')

Jeszcze może taka dziwna wiadomość, która mi przyszła...


Jezu... Ta ortografia.
Masakra.
Dlatego nie wchodzę na chaty...

/-/-/-/-/

"Pójdziemy" teraz na forum, gdzie na pewno jest pełno "mądrych" tematów...


Ekhm... Napalona fanka... Kolejna.
Te przekleństwa... Masakra jakaś.

Nie lubię BAM. Ogółem nie lubię tego typu muzyki.

Rozumiem też, że niektórzy nie lubię Imagine Dragons, Ev-ce, FOB. OneRepublic itd... Długo by wymieniać...
Ale nie reaguję w ten sposób.
Każdy ma inny gust...




Wchodząc w ten temat myślałam, że kolejna osoba będzie chciała narzucić wszystkim swoją opinię...
Ale nie. Spoko temat.
Wow. Słucha OneRepublic...

Nie przepadam za taką muzyką, jakiej ona słucha.
Wymienię może moje TOP 10...



No to jedziemy dalej...

Wow! Komputer "podsunął" mi pod nos program do wycinania i robienia screenów. 
Teraz zdjęcia będą lepszej jakości. Obiecuję ^-^

Ostatni temat...

UWAGA! TEMAT DLA OSÓB, KTÓRE NIE BRZYDZĄ SIĘ KRWI I TAKICH TAM... EH... SPRAW... INTYMNYCH? TSA... CHODZI O OKRES...


No to tak - z tym tematem się ABSOLUTNIE NIE ZGADZAM.


Tsa... Mówię o tym "otwarcie" bo nie ma się czego wstydzić. Każda dziewczyna to będzie przeżywać...

Powiem tak - niby można ćwiczyć, ale to chyba też nie do końca zdrowe... Dobre dla dziewczyny z okresem. Dlaczego?
1. Okropne bóle brzucha. Ta osoba się wypowiada, że mają wziąć leki. Heh, kochana :')
Biorę czasami jakieś przeciwbólowe. I co to daje? Guffno, za przeproszeniem.
2. Często po wysiłku fizycznym dziewczyny "wylewają" (jak to określiła jedna z użytkowniczek). Po prostu - wysiłek czasem powoduje mocniejsze krwawienie. I bóle...

Z resztą - po co ja się tu na ten temat rozpisuję?! MSP to nie miejsce na takie rzeczy!
I wgl od pisania o tym robi mi się niedobrze...

/-/-/-/-/

Wyłazimy z tego, ryjącego psychikę, forum!!!


Zajmijmy się biografiami "sław MovieStarPlanet"...


Wchodząc w biografię "juna13" spodziewałam się czegoś więcej... Pff...
Odechciało mi się.
Koniec tego wszystkiego ;dd

~♥~

Na koniec informacja na temat postów...

1. Serie - ile postów w danej serii?

Looki dopasowane do piosenek - Tak szczerze to to jest jedyna seria, której nie chcę kończyć.
Będę ją prowadzić aż mi się skończą pomysły,,,

TIP Top - Planuję zrobić ok. 10 takich postów. 1 na tydzień.

Where are you going? - Mniej - więcej 10 postów. 1 na dwa tygodnie.

Old or New? - Około 6-7 postów. 1 na tydzień.

Do tego w czwartek omawiam ciuchy z motywu i co jakiś czas pojawi się "O wszystkim i o niczym".

Posty mogę pisać rzadziej niż np. na 2 tygodnie. To zależy...

/-/-/-/

Na początku tygodnia będę wstawiała grafik postów na cały tydzień...

Wtorek - Sławy na MSP lub TIP Top
Środa - ?
Czwartek - Nowy motyw
Piątek - Looki dopasowane do piosenek
Sobota - Old or New?
Niedziela - ?

~♥~

Informacja number 2.

Otóż dostałam pytanie o to czy mam GG. Nie, nie mam.
FB nieoficjalnego też nie.
Na pocztę tak szczerze wchodzę rzadko.

Więc postanowiłam założyć stronę na FB.
Wystarczy w wyszukiwarkę wpisać "LoveYou8712". Tam możecie do mnie pisać...

~♥~

To wszystko na dzisiaj. Paaa ;33

~Bez loga bo coś z netem mam i co po chwilę nie ma. Nie mg dodać zdjęcia~


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz