poniedziałek, 29 lutego 2016

#4 - Looki dopasowane do piosenek ^o^



Witam w kolejnej części serii "Looki dopasowane do piosenek".
Jest to już czwarta część.
Polubiłam robić te looki...

Do tego postanowiłam dodać tutaj coś innego.
Otóż będę robiła nie tylko looki, ale i twarz w klinice piękna.

Bez zbędnego przedłużania - zaczynamy!

Pierwsza piosenka - Sam Tsui "Let It Go/Let Her Go" - MASHUP




Sam ma genialny głos...
Pierwszy raz usłyszałam go w piosence "Heart Attack". 
Nie mogłam przestać jej słuchać...
Potem kolejne piosenki... Między innymi ta.

Jest to połączenie (MASHUP) piosenek "Let It Go" i "Let Her Go".

Szczerze powiem, że nie przepadam za piosenką "Let It Go", ale tutaj została ona pięknie połączona z (kiedyś uwielbianym przeze mnie) utworem "Let Her Go".
Zadziwiające jest to, jak Sam potrafi "manipulować" głosem...
Po prostu zakochałam się w jego coverach.


Piosenka jest smutna, wzruszająca. Melodia powolna...

Idę na MSP...

~Look~


Look jest w kolorach błękitnym i szarym. Pojawia się tu też biały.
Dlaczego tak? Te kolory kojarzą mi się ze smutkiem, zimnem.
Moim zdaniem takie najbardziej tu pasują....

Look składa się z niebiesko - białych włosów.
Ta sukienka to (takie jakby) połączenie spódnicy z bluzką.
Do góry jest ona niebieska, dół natomiast jest szary.
Pomyślałam, że pasowałyby tutaj znane wszystkim baletki. Są one w kolorze szarym.

Nie chciałam dawać tu jakiegoś warkocza i długiej sukienki w stylu Elsy.
Postanowiłam, że look będzie... Normalny. Ubrania takie, w jakich chodzą ludzie.
Dopasowany do sytuacji z życia codziennego.

~Skład~

Buty "Ballerinas" - 375 SC, VIP
Sukienka "Classy Street Style" - 5 diamonds 
Włosy "Rainbow Pop" - 600 SC, VIP
Cena całego kompletu: 975 SC, 5 diamonds



~Twarz~



Postawiłam tutaj na usta w jasnoróżowym kolorze.
Oczy są w kolorze niebieskim. Otoczone gęstymi rzęsami.
Niebieskie cienie wokół oczu wyglądają tu bardzo ładnie.
Skóra jest w jednym z najjaśniejszych odcieni.

~Skład~









Cena: 1000 SC, VIP

~*~

Kolejna piosenka - Ellie Goulding "Love Me Like You Do"




Nawet dałam Wam wersję śpiewaną przez Sama XDD
Znana każdemu nutka z filmu "Pisiont Twarzy...".

Nie będę się na jej temat rozpisywać. Powiem tylko, że połowa dziewczyn z mojej klasy się od tego uzależniła. Tak, ja również.

~Look~


Look jest w kolorach czarnym i czerwonym.
Składa się on z czarnych włosów spiętych w "niedbały" kok.
Sukienka jest krótka, bez rękawów. Ma ona kolor czerwony.
Buty to czarne czółenka.
Na szyi naszej MS widać naszyjnik.

Dlaczego tak?

Otóż kolor czerwony kojarzy mi się z miłością (a ta piosenka o tym jest).
Kolor czarny pasuje praktycznie do każdego innego. Jednak najbardziej mi się podoba, gdy łączy się go z czerwonym.

~Skład~

Włosy "The Good Girl" - 4 diamonds
Sukienka "Ask Me Out" - 700 SC
Buty "PumP It Up" - 1000 SC
Naszyjnik "Sliver Heart" - 350 SC, VIP
Cena całego kompletu: 2050 SC, 4 diamonds




Podoba mi się ten look, jednak jest on drogi.
Tak szczerze, to chyba ich powaliło, jak myślą, że kupię zwykłe, proste buty za 1000 SC.

~Twarz~




Oczy są koloru szarego. Usta zrobiłam czarne.
Najładniejszy nos, jaki jest w klinice.
Cienie zrobiłam szare. Czarne wyglądały tragicznie.
Skóra - znowu jeden z najjaśniejszych odcieni.
Uwielbiam takie. Po prostu kocham ♥

~Skład~

 


 


~♥~

Mam nadzieję, że post się spodobał.
Napracowałam się troszkę przy tych twarzach.
Żebyście wiedzieli ile ja czasu polowałam na ujęcie twarzy, kiedy MovieStar ma zamknięte oczy.

Do kolejnego posta!

//Werq
//LoveYou8712






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz