poniedziałek, 8 lutego 2016

Powitanie ^^

Witam! Mój login na MSP -> angelika(a)
Ci, którzy dokładnie śledzą wszystkie posty na tym oto blogu wiedzą, że dostałam się na okres próbny. Na blogu będę posługiwać się pseudonimem "Jednorożec", więc może żebyście lepiej mnie poznali kilka słów o sobie:
• Imię: Angelika
• Wiek: wystarczający na blogowanie xD
•Wygląd: wysoka, szczupła blondynka z niebiesko - zielonymi oczkami ;*
•Zainteresowania: jazda konno, moda, rysowanie na podstawie zdjęć z internetu i oczywiście blogowanie.
Tyle chyba powinno wystarczyć. :)
Mam nadzieję, że zyskam waszą sympatię i zostanę z wami na dłużej! ♥
Do zobaczenia ♥

3 komentarze:

  1. Super! Nadajesz się i to w zupełności! Od kiedy czytasz tego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wcześniej nie miałam styczności z tym blogiem, ale bardzo mi się podoba ^^ Trochę nadrobiłam wszystko i przeczytałam już sporo postów :)

      Usuń
    2. Niestety wcześniej nie miałam styczności z tym blogiem, ale bardzo mi się podoba ^^ Trochę nadrobiłam wszystko i przeczytałam już sporo postów :)

      Usuń