niedziela, 28 lutego 2016

3| Tip TOP


Bonjour ;33

Dzisiaj zajęłam się nowym wyglądem bloga.
Męczyłam się z nim (uwaga) 2 godziny... 
Tu coś się przesunęło... Gdzieś indziej kolory się zlewały...

Mam nadzieję, że wygląd wam się podoba.
Moim zdaniem wyszło całkiem dobrze.

Przejdźmy do dalszej części posta...

~♥~

Dzisiaj kolejna część serii "Tip TOP". 
Tym razem "polecimy" trochę do przodu. Pierwszy look zrobimy z ubrań ze stron 12, 18 i 20

Najpierw zobaczmy ciuchy, które mamy do wyboru...

 

Nawet ładne ciuszki...

Zobaczymy co mi z tego wyjdzie...


Look składa się z czerwonej bluzy i krótkich spodenek.
Buty to - pasujące do wszystkiego - creepersy.
Włosy są czerwono - białe.
Look uzupełniają czerwone uszy kotka.

Skład...


Look jest w miarę tani. Wszystko (z wyjątkiem uszu) jest dla VIP.
Najdroższa rzecz - włosy "Slush Ice" - 600 SC
Najtańsza rzecz - dodatek "Cat Ears" - 350 SC

Bardzo mi się podoba. Myślę, że gdybym była VIP'em - kupiłabym te ubrania.

/-/-/-/

Teraz poprzeczkę stawiamy wyżej - z trzech robią się dwie strony.
Do tego stworzę DWA looki.

Losuję...
Strony 32 i 40...

Zobaczmy, co mam do wyboru...




Widzę tu aż siedem fryzur.
Są trzy topy i dwie spódnice...
Butów są dwie pary. Widzę także kolczyki w kształcie gwiazdek.

No to jedziemy!

Look number one...


Look składa się z niebiesko-czarnych włosów.
MovieStar ubrana jest w niebieski top z czarnym napisem "Kawaii".
Spódnica jest czarno-niebieska. Postać ubrana jest w baletki.
MovieStar ma w uszach kolczyki w kształcie gwiazdek. Mają one czarny kolor.
Look podoba mi się.

Skład...



Cena jest w miarę okay.
Widziałam droższe looki.
Jedyną rzeczą dla VIP są włosy.
Najdroższa rzecz w looku - buty "Like a Ballerina" - 600 SC
Najtańsza rzecz w looku - kolczyki "Jem" - 150 SC

/-/-/-/

Look number two...



Look składa się z włosów. Do góry są one czarne. Na dole mają barwę blondu.
Top jest czarny i ma narysowany żółtą błyskawicę. MovieStar ma krótkie spodenki.
Buty są czarne. Postać ma ubrane te same czarne kolczyki, co w poprzednim looku.

Look jest w miarę, jednak bym go nie kupiła.

Skład...




Look jest drogi. Kosztuje 1950 SC i 6 diamentów,
Nie ma tutaj rzeczy dla VIP, jednak jest jedna za diaxy.
Najdroższa rzecz - włosy "Fashion Ruler" - 6 diamentów
Najtańsza rzecz - kolczyki "Jem" - 150 SC

~♥~

To na dzisiaj wszystko. Mam nadzieję, że się podobało ;*
Do kolejnego posta!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz