niedziela, 21 lutego 2016

Tolerancja na MSP


Heloł.
Dzisiaj podyskutujemy sobie na temat... Tolerancji.
Tak, tolerancji.

Dlaczego? Ponieważ ostatnio zauważyłam jej brak na naszej "Różowej Planecie".

POWODY...

Numer 1 - Wiek użytkownika.

Ile razy spotkaliście się na MovieStarPlanet z osobą, która ma 8 lat? Ja wiele razy...
Od razu wyzywacie ją od dzieci. Śmiejecie się z jej wieku.
Nie rozumiem tego...

"MovieStarPlanet oferuje strony internetowe i aplikacje dla dzieci przede wszystkim w przedziale wiekowym od 8 do 15 lat."
~Regulamin MSP

Osoby w wieku 8 lat MOGĄ grać w tą grę.

Młodsi gracze często są wyśmiewani przez tych starszych.
Pomyślelibyście może, co te "dzieci" czują?

Czemu wyzywacie tych graczy od "dzieci"?
Prawnie KAŻDY kto nie skończył 18 lat - jest dzieckiem.

~♥~

Numer 2 - Lvl gracza

Co robicie, gdy widzicie gracza z lvl'em 6 zapraszającego Was do znaj? Najczęściej nie przyjmujecie. Zostawiacie miejsce dla VIP'ów i dla tych z większym lvl'em.

Pomyślcie - każdy kiedyś miał taki lvl.
A osoby, które dopiero co zaczęły grać na "Różowej Gierce" nie są gorsze od tych,  które grają dłużej.

Niektóre są naprawdę miłe.
Nie można wykluczać takiej osoby.
Przeciwnie - należy pomagać jej w grze, w lvl'u. Pomóc "ogarnąć" jak się w to gra...

~♥~

Numer 3 - Słaba ortografia

Na forum często spotykam się z tematami, w których jest masa błędów.
A pod tematem komentarze - "kup słownik".

Kiedyś też tak pisałam.

Ale zmądrzałam.

Przestałam. Dlaczego?
Pewnego dnia weszłam na MSP i zobaczyłam kolejny temat z błędami. Pod nim kolejne obraźliwe komentarze. I nagle mnie olśniło - ta osoba może przecież mieć dysleksję albo dysortografię.
I wtedy zrobi jej się przykro, gdy zobaczy te hejty.

Od tamtej pory nie hejtuję.

~♥~

Numer 4 - Inny gust

Kolejny powód do hejtów.

Kiedyś, gdy jeszcze słuchałam innej muzyki - nie lubiłam rocka - powiedziano mi, że mam "zrypany gust muzyczny".
Może to była prawda?

Zrobiło mi się naprawdę przykro.
Każdy lubi coś innego - nie ma co hejtować.

Chociaż akurat gdy wspominam czego ja słuchałam to robi mi się wstyd. Poniekąd ta osoba miała rację...

Mimo to jednak nie należy "najeżdżać" na te osoby.
"Ale masz zrypany gust....". Można taki komentarz zmienić na taki: "Nie słucham takiej muzyki", "Nie lubię popu", "Wolę rock".

BEZ HEJTÓW, BŁAGAM NOO...

~♥~

Myślę, że to na dzisiaj wszystko a post dał niektórym do myślenia.

Do kolejnego posta...


Znowu gif zamiast loga xD On jest genialny!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz