czwartek, 25 lutego 2016

Friends Cafe


Bonjour ;*

Dzisiaj jest czwartek. A to oznacza nowy motyw!
Nazywa się on "Friends Cafe". Oznacza to "Kawiarnia Przyjaciół".

Zobaczmy najpierw obrazek w nowościach...



What??

Obrazek przedstawia "szaloną imprezę". Widać tu trzy MovieStars.

Na pierwszym planie stoi dziewczyna (chyba).
Ma ona ubraną białą, długą sukienkę. Na głowie ma kurczaka z rożna :')
Tańczy ona. Po chwili MovieStar wyjmuje zza pleców okulary i je zakłada. Zaczynają się dzikie tańce.

Po prawej stoi chłopak. Ma on brązowe włosy.
Ubrany jest w niebieską koszulę i jeansy. Jego buty są białe.
Podskakuje on. Taki jakby taniec...

Z tyłu widać dziewczynę. Ma ona potargane blond włosy.
Jej usta są czarne. Ubrana jest w sukienkę w jakieś wzorki. Ma na sobie kurtkę.
Buty są niebieskie.
MS siedzi na stołku, gra na gitarze i śpiewa.

Po tytule wnioskuję, że postacie znajdują się w kawiarni. Z tyłu widać kanapę. Na niej siedzi kot syjamski, Ściany mają kolor fioletowo - różowy. Podłoga z przodu pokryta jest dywanem. Dalej widać panele. Po lewej jest podwyższenie. Z tyłu, na nim, widać fioletową kanapę. Przed MovieStar znajduje się szary filar podtrzymujący sufit, Ściany są ozdobione.

Obrazek jest ładny. Jedyne co mi w nim nie pasuje to MovieStar z przodu.

/-/-/-/-/

Zobaczmy teraz jakie dodano ciuchy...



Ekhm... Dupy nie urywa. Nie postarali się...
Tylko dwie strony ciuchów i do tego nie za ładnych.
Niektóre się powtarzają...

Może teraz ten look od twórców gry?


Look składa się z ciemnych włosów. Sięgają one MovieStar do ramion.
Postać ma ubraną czarno - szarą sukienkę. Buty są szare.
Na szyi MovieStar ma brązowy szalik. Kolczyki są w kształcie pacyfek.

Wygląda on nawet ok. Jest też w miarę tani...

Skład:




Okay. Ja rozumiem, że ta sukienka jest dla VIP. Całkiem ładna...
Ale szalik?! Ja bym go nie kupiła nawet gdyby kosztował 50 SC!

/-/-/-/

Przejdźmy teraz do moich looków...



Jak na takie ciuchy - całkiem znośny.
Składa się on z krótkich włosów. Spódnica i bluzka są brązowo - czarne. Buty są innego koloru. Genialna jestem. Dopiero teraz to zauważyłam. Dlaczego tak? Bo mi się MSP zbuntowało i mimo, że próbowałam, nie mogłam zmienić barwy bucików.
Wydawało mi się trochę "pusto". Dlatego dodałam ten szalik... W tych kolorach wygląda lepiej, niż tamtych...

Skład...




Prawie wszystko dla VIP. Włosy za diamenty.
Patrzcie tylko - tutaj buty mają wybrany przeze mnie kolor...

/-/-/-/

Kolejny look...



Szczerze? Brzydki... Okropny...

Look składa się z krótkich włosów. Mają one czarny kolor.
Bluzka jest czarno - czerwona. Spodnie również są barwy ciemnoczerwonej.
Buty (tym razem udało się zmienić ich kolor) - tak samo.
MS ma ubrane kolczyki...

Skład...




Brzydkie... Bardzo...

Włosy są dla VIP. Resztę może kupić każdy (każdy nienormalny).

/-/-/-/-/

Na koniec pokażę Wam najgorsze (moim zdaniem) ubrania...


Okropna spódnica... Nie podoba mi się jej wygląd.
Nigdy nie byłam fanką długich spódnic w stylu "na babcię".
Czemu to jest dla VIP, ja się pytam?! Co w tym takiego jest, no co?!


T-shirt jak każdy inny.
Brzydki. Bardzo.


Spodnie i włosy w stylu "na clowna".
Pozostawiam bez komentarza...

Tylko ślepy człowiek kupi te ciuchy ;-;
Okropne. Dawno nie widziałam tak brzydkiego motywu.
Po prostu mnie zatkało. Spodziewałam się czegoś więcej.


To chyba wszystko na dzisiaj...
Do jutra!

Zamiast loga macie fotę Dana ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz