czwartek, 18 lutego 2016

Info + Looki motywów + pozdrowienia czas zacząć! :-)

Hej, hej, hej!

~~~~
Na wstępie chciałbym pokazać Wam posty, czyli taki grafik tygodnia. Będą to tylko nowe posty.
Dzisiaj - nowy motyw, czyli seria "Looki z motywów"
Piątek - "Dress on the end", czyli biorę ostatnią (w tym przypadku sukienkę) rzecz i robię do niej look'a
Sobota - "On the way" - robię looka do jakiegoś miejsca itp.
Niedziela -  "2|..." (proszę o nazwę!!!)
Poniedziałek - "Tylko nie to", czyli wybieram jakiś brzydki element ubioru i tworzę z nim look
Wtorek - "Losowanie"
Środa - NIC! :')
~~~
Wszystkie posty wyżej będą się pojawiać na Abiesce lub tutaj. Proszę o nazwanie serii, która pojawiła się dotychczas tylko na Abiesce.
~~~
Dzisiaj pojawił się nowy motyw "Garage band", który ma same muzyczne ubrania. Nje no..
Od razu kiedy weszłam na ten motyw poszłam grać na keyboardzie :') (mam jutro grać na muzyce (upps))
To teraz looki:

Look prezentuje się w miarę dobrze, ale poza włosami. Nie podobają mi się one w tym looku, ponieważ ren look jest ''rockowy'', a one zupełnie psują klimat. Ogółem look mi się podoba, mam zamiar go kupić, tylko że bez włosów.
~~~~

Miałam tutaj problem z włosami, także zapragnęłam wziąść z innego motywu (XD). Nie podoba mi się w looku to, że jest taki panterkowy (?) i nie podobają mi się włosy (X'D). Ogółem mi się nie podoba.
~~~~

Bonus! Wersja na pianinko (<3). Znowu te włosy. XD Tutaj wyglądają naprawdę ładnie. Gdybym była VIP'em odrazu bym sobie to wszystko kupiła bo nie dość, że look jest piękny, to w dodatku tani!
~~~
Gorące pozdrowienia dla:
Pursi8 (Mary)
CzemuCieTuNieMa (jestem zła, wiem!)
TheFlorence
oraz..













































































Jeszcze, jeszcze!




























































Dalej, dalej!










































































































































































































































































































LoveYou8712! (Nie ma to jak pozdrowić kogoś na blogu, którego jest właścicielem XDD)

~~~
Pozdrawiam Marysię poraz drugi:
^-^
~~~~
No to paaaa! :-)
/jq
Bez loga by nie było
#nieprzycięte

1 komentarz: