środa, 10 lutego 2016

O Boże! To przecież... #5 (?)


~Witam wszystkich
~Witam każdego
~Witam panie
~Witam panów
Jeżeli jacyś panowie tu są :') Zawsze męczyło mnie to pytanie. Zgłaszać się w komentarzach!
Pff... I tak żadnego faceta tu pewnie nie ma :'))

Dzisiaj "O Boże! To przecież..."... Zdaje się, że piąty post z tej serii...
Upewnię się...

Tak. Chyba tak...

Więc... Tak dla odmiany - wybiorę sama gwiazdę *-*

A jest to...

Zdj z neta XD

Sylwia Grzeszczak!

Yes, ona.
Moja idolka... Stara... Bardzo stara...

Boże :') W której to ja byłam klasie jak jej słuchałam?
Tak czy siak - przeszedł mi szał na nią Xd

Piosenki ma całkiem spoko, jednak w ostatnim czasie (co już wiecie) wolę słuchać rocka ^-^


Więc najpierw jej piosenki


To looki!


Sylwia ma ubraną białą bluzkę. Na to nałożoną czarną kamizelkę? Sweter?
Nie znam się na modzie. Nie znam się na ciuchach.
Tym się różnię od innych dziewczyn :')
Czerwone spodnie i czarne buty na obcasie.
Jej włosy są ciemne. Ma grzywkę ^-^

Na MSP!


Wow. Nawet spoko. Grzywka się zgadza. Bluzka też. Spodnie - super ;D
Troszkę gorzej z butami.
Mimo iż wszystko pasuje - nie za ładnie to wygląda :/ Nie kupiłabym tego looka, mimo iż jest taki tani...

Kolejny i zarazem ostatni look...


Sylwia ma ubraną czarną bluzkę i czarny (znowu nie wiem co to) sweter (?).
Spodnie czarne w kropki i czarne buty na obcasie. Na ręce ma bransoletkę.

Na MSP!



Ugh! Boże!
Dlaczego to wyszło tak źle?
Naprawdę zmęczona jestem :cc

To tak...
Włosy ok.
Bluzka zniosę.
Spodnie - OBOŻE!!! (dla niekumatych - pisane razem specjalnie) Te kropki za duże... O wiele... Wiele, wiele... Ale są przynajmniej...
Buty - No ok XD
Bransoletka jest. Nie na tej ręce, ale co tam!
Przełożyła, bo ją zaczęła uwierać...

~♥~

Ok. To chyba wszystko.
Zaraz idę kompu, kompu i kładę się.
Troszkę muzyki posłucham. Troszkę poczytam. I spać.
Pff... Padam. Cały dzień poza domem...

Więc... Żegnam.
Aha! I faceci (których tu nie ma) pisać komentarze...
...Obojniaki też mogą...

Boże, głupieję...
Ci wszyscy ludzie mają rację - głupieję.

Pff... Wina klasy.
#ZrytaBania
#MamWKlasieSameNieogary

Bay ;33








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz