niedziela, 7 lutego 2016

Cześć, poznajmy się! ^^

A więc cześć! :)
Kim jestem? Co ja tutaj robię?
Otóż już wam mówię! :D Jestem Whitedero.. Czyli próbną redaktorką tego wspaniałego blogaaa 8)

^~^ Coś o mnie ^~^
Na imie mam Weronika i mam 13 lat. Lubię grać w MSP (a kto by nie lubił hehe) no i tak.. Zajmuje się też tworzeniem Mep Parts (ale to już w innym poście może opowiem oco z tym chodzi)
Mam też kanał na yt i nazywam się derpy. (żeby mnie znaleźć wpiszcie iiLoserah :))
Lubię też rysować, może kiedyś narysuję jakąś MovieStar...
+ Dodam też że zajmuję się grafiką :]]
Nie będę się rozpisywała zbytnio.

A no i myślę, że zostanę już tutaj na dłużej.. A serio chcialabym być redaktorką na tym blogu ;DD
 Trzymajcie kciuki żebym przeszła okres próbny!!! :)))

A to moja MovieStar u-u


Jeśli macie jakieś pytania to piszcie na poczte :))
Zawszę odpiszę, albo z wami popisze ^^ 


Chcecie pomoc w lvlu? Też chętnie pomogę :)))


Dobra to już wszytko i cześć!
Widzimy się w kolejnym poście :**






2 komentarze:

  1. Świetnie! Mam tylko jedną uwagę. Nie używaj za dużo emotikon, bo to wygląda źle. Ale jak na początek, jest naprawdę dobrze! ;33

    OdpowiedzUsuń
  2. Post jest dobry, ale #ciężkieżyciehumanisty.
    "Oco" co to znaczy? Jest "o co".
    "Nie będę się rozpisywała zbytnio" zła konstrukcja zdania.
    Kiedy piszemy o sobie, że coś zrobimy, do czasownika ZAWSZE dochodzi końcówka "ę", nie "e".
    Przed "żebym" brakuje przecinka.
    Życzę powodzenia,
    T.T.

    OdpowiedzUsuń