piątek, 26 lutego 2016

TAG: Ten songs

Hej wszystkim!
Na dzisiaj przygotowałam dla was TAG "Ten songs". Bardzo mi się podoba, bo uwielbiam słuchać muzyki. Jak wiecie, mam mnóstwo ulubionych piosenek, więc sądzę że nie będzie problemu.
~~●~●~●~●~●~●~●~●~●~
1. Piosenka, która kojarzy Ci się z dzieciństwem.
Zna ktoś? Chyba każdy, kto był młody XDD
"Kolorowe kredki w pudełeczku noszę;
Kolorowe kredki bardzo lubią mnie;
Kolorowe kredki, kiedy je poproszę,
Namalują wszystko to, co chcę! 

Namalują domek,
I na płocie kota,
I wesołe słonko
Na pochmurne dni!
A gdy w kosmos lecieć
Przyjdzie mi ochota,
Prawdziwą rakietę
Namalują mi!

Kolorowe kredki w pudełeczku noszę;
Kolorowe kredki bardzo lubią mnie;
Kolorowe kredki, kiedy je poproszę,
Namalują wszystko to, co chcę! 

Kiedy jestem smutny
Zawsze mnie pocieszą,
siadamy przy stole
I one, I ja!
Malują cudaki,
Małpkę taką śmieszną,
Słonia na huśtawce
I w rakiecie lwa!"
~~●~●~●~●~●~●~●~●~●~
2. Piosenka, którą zapamiętasz do końca życia.
"Love Life. Lalalalalalalala, love life!" XDD
"Si tu tombes beaucoup trop bas
Si tu perds confiance tourne-toi vers moi
Feel the wind blow softly through my hair
I'm invincible whenever you are there

Et comme un défi, tu te lèves pour aimer la vie
Love life (la la la la la...)
Love life (la la la la la...)
It's you and I (la la la la la...)
Love life (la la la la la...)

Si un chagrin casse ta voix
Perdue sur les chemins tend une main vers moi
I feel the sun shine breeze upon my face
When I hear your voice I know I'll be ok

Et comme un défi, tu te lèves pour aimer la vie
Love life (la la la la la...)
Love life (la la la la la...)
It's you and I (la la la la la...)
Love life (la la la la la...)

Et pour que tu sois
Toujours plus, Toujours plus forte
Et que le vent de la vie
Soulève tes ailes et te transporte
Love life
Love life (la la la la la...)

Love life (la la la la la...)
Love life (la la la la la...)
C'est toi et moi (la la la...)"
~~●~●~●~●~●~●~●~●~●~
3. Ulubiony cover.
~~●~●~●~●~●~●~●~●~●~
4. Ulubiona piosenka o częściach ubioru.
Jest taka?
~~●~●~●~●~●~●~●~●~●~
5. Piosenka Disco Polo, którą znasz na pamięć.
~~●~●~●~●~●~●~●~●~●~
6. Piosenka, którą kiedyś uwielbiałaś.
~~●~●~●~●~●~●~●~●~●~
7. Piosenka, którą zapamietałaś z dyskoteki szkolenej.
~~●~●~●~●~●~●~●~●~●~
8. Piosenka, którą słuchasz, ale nie lubisz.
~~●~●~●~●~●~●~●~●~●~
9. Ulubiona piosenka.
~~●~●~●~●~●~●~●~●~●~
10. Piosenka, która powinna tutaj być.
~~●~●~●~●~●~●~●~●~●~
~~●~●~●~●~●~~~●~●~●~●~●~●~●~●~●~~●~●~●~
Nominacje:
~~●~●~●~
LoveYou8712
~~●~●~●~
Jednorożec
~~●~●~●~●~●~●~●~●~●~



No to paa! :')
/jq

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz