wtorek, 23 lutego 2016

2| Tip TOP



~Witam w drugiej części "Tip TOP".

Dzisiaj zrobię 2 looki ze stron 3,4 i 5 w TOP.
Najpierw zobaczmy, jakie ciuchy mam do wyboru...





Są włosy. Dodatki, spódnice, buty i bluzki też.
Ale nie ma spodni!

Trudno, coś się wymyśli...
To zaczynamy!

Look number one!


O Boże... Ładnie wyszedł ^-^

Składa się on z czarnych włosów spiętych w kucyk. Sweterek jest koloru różowego. Ma czarny kołnierzyk i wykończenia rękawów (?). Buty są również różowe. Serduszka, które je ozdabiają mają czarny kolor. MovieStar ma na głowie wielką kokardę w kolorach fioletowym i różowym. Kolczyki są duże, tej samej barwy.

Postać nie ma ubranych spodni. W rzeczywistości wyglądałoby to dziwnie, ale na MSP jest całkiem dobrze. Można tu dodać ewentualnie rajstopy...

Skład...



Look ogółem jest tani. 2400 SC. Nie trzeba być VIP'em, żeby go kupić.
Bardzo mi się podoba. Ląduje on na mojej liście życzeń...

Kolorystyka...



Nie zaznaczyłam tu tylko koloru kokardy, ponieważ nie zmieniałam go...

/-/-/-/

Look number two!


Myślałam, że będzie gorzej.

Look składa się z ciemnoczerwonej spódnicy i butów w tym samym kolorze.
TOP, również w tej barwie, ma na sobie białe serduszko.
Włosy są długie, koloru brązowego.
Okulary mają białe oprawki i czerwone szkiełka.

Look nawet ładny...

Skład...



Look tani, kosztuje 2450 SC. Nie jest dla VIP.

Kolorystyka...




Zielona ramka - włosy
Pomarańczowa - ubrania

~♥~

Ostatnio statystyki lecą na łeb, na szyję.
Z nawet 400 wyświetleń dziennie zrobiło się... 100.

Proszę, pomóżcie.

Poproście znajomych, aby weszli.
Każda osoba, która lubi czytać tego bloga może napisać w statusie "#LoveYou8712".
Tsa.... Po co ja o to proszę. Wiem, że nikt tego nie zrobi...

Dzięki za przeczytanie i za pomoc.

Mam nadzieję, że napiszesz komentarz. Chociaż z Anonima ;c

//Werq









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz