poniedziałek, 1 lutego 2016

Czas się ogarnąć...


~No witam, witam ^-^

No to tak...
W szkole zadają masakrycznie dużo. W kółko testy, kartkówki...
No i niestety - nie będę miała czasu na posty ;cc
Widzicie sami - postów brak. Nagłówka nie ma.
Przykro mi ;d Naprawdę...

Julia dostała się na próbny okres na Abieską i nie wiem, czy będzie pisała posty...

Już myślałam o tym wcześniej...
Robię nabór na redaktorów!

Mam nadzieję, że jest tu kilka chętnych osób...
Pewna osoba nawet do mnie pisała...
Ale szybko zmieniła zdanie ;cc
A szkoda...

/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/

Na początek...

Osoby chętne - proszę o zgłoszenie się w komentarzu. Możecie również napisać na pocztę. Przypominam:
~mspzloveyou8712@gmail.com
~loveyou8712@wp.pl

W zgłoszeniu należy napisać...

~Coś o sobie...
Imię, wiek, zainteresowania itp.

~Blogowanie...
Czy pisałeś już na jakimś blogu (link)? Od jakiego czasu blogujesz? Wiecie chyba o co chodzi...

~Oraz...
Ile postów wstawiałbyś dziennie? Jakie masz pomysły na posty?

Należy podać również swój nick na MovieStarPlanet i pocztę.

~Wymagania...
Opanowana ortografia. Opanowana (w miarę, bo sama robię błędy czasami XD) interpunkcja. Składanie logicznych zdań.


No to chyba tyle o zgłoszeniach...

Zgłaszać się można... Powiedzmy... Do 7.02. (niedziela).
Jeżeli nie będzie zgłoszeń/będzie ich mało - przedłużę.

Wybiorę najlepsze.




/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/~/


Co dalej?

Dalej okres próbny. Myślę, że będzie on trwał tydzień.
Nie wiem jeszcze ile osób się zgłosi, więc nie podam dokładnych informacji c:


A co potem?
To już zależy od liczby chętnych ;D

~♥~

Nie wiem ile osób się zgłosi.
Mam przeczucie, że mało...

Proszę, zgłaszajcie się.
Co wam szkodzi? ;DD

Jeżeli jednak wy nie chcecie - możecie spytać się innych.
Więc proszę - piszcie do ludzi ;D
A może znacie kogoś, kto chciałby pisać na jakimś blogu?

No okay. To chyba wszystko...


PROSZĘ O POMOC ;333

~♥~

Na koniec kilka fajnych piosenek...



Okay. To koniec.

Przepraszam, że post taki jakiś...
Nie wiem jak to powiedzieć XDD

Spać mi się chce. A pisałam go na szybko bo czeka mnie jeszcze nauka historii.
Robienie zadań z matmy (nauka na test)...

I czytanie książki ;d


No to... Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś chętny do pisania na tym blogu.

Paaa ;33


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz