wtorek, 2 lutego 2016

#2 - Looki dopasowane do piosenek *-*


Dzisiaj 2 część serii "Looki dopasowane do piosenek" ;33

Na pierwszy ogień idzie rockowa piosenka zespołu Starset - "My Demons". 
Kiedyś podczas oglądania teledysków w wersji MSP trafiłam na tę piosenkę.
Nie przypadła mi ona do gustu :// Jednak niedawno znowu na nią trafiłam. Właściwie na teledysk MSP do tej piosenki. Teledysk - genialny. Normalnie nie mogłam przestać oglądać.
A do piosenki się przekonałam - bardzo mi się spodobała ;DD





Tu macie jeszcze ten teledysk ^-^ Super ;33

Moja koleżanka z klasy, Ala,  przez tą piosenkę spać nie mogła XD Nie lubi rocka :pp

Okay. Przechodzimy dalej ;33

O co chodzi w piosence? Każdy rozumie ją zapewne inaczej....

No to idę na MovieStarPlanet!



Look zabójczy ;DD Cena z resztą też...
No, ale fajny XD Na halloween idealny ;33

Przejdźmy do kolorystyki...
Look w kolorach czarnym i czerwonym. Dlaczego?
Czarny kojarzy mi się z mrokiem, tajemniczością, strachem...
Czerwony natomiast z demonami, krwią... :d

MS na twarzy ma maskę The Dolly i krwawy uśmiech, który fanom creepypasty (dobrze napisane?) zapewne kojarzy się z Jeff'em The Killer...

Sukienka czarna, krótka. Gdzieniegdzie czerwona...
Moim zdaniem taka tu najbardziej pasuje...
Buty musiały być czarne, na obcasie ;D

No, ale troszkę drogo wyszło :/ 


Niestety post meega krótki bo nauki masa, a chciałam coś wstawić dzisiaj ;-;
Przepraszam...

Tak na koniec tylko moja MS ;DD



Zobaczymy ile osób wywali mnie ze znaj ;d (ostatnio jak się tak ubrałam - po godzinie miałam o 10 znajomych mniej).

No to pa...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz