poniedziałek, 8 lutego 2016

#3 - Looki dopasowane do piosenek ^-^



Dzisiaj zajmiemy się look'ami dopasowanymi do piosenek.
Heh. Uwielbiam robić posty z tej serii...

No to jedziemy ;**

Na pierwszy ogień idzie piosenka We The Kings "Sad Song" ft. Elena Coats


Łoo pamiętam jak pół roku temu cały czas jej słuchałam...
Bardzo ładna piosenka...
Ale o co w niej chodzi?

"Bez ciebie czuję się złamany
Jakbym był połową z całości
Bez ciebie nie mam ręki do potrzymania
Bez ciebie czuję się rozdarty
Jak żagiel podczas burzy
Bez ciebie jestem tylko smutną piosenką
Jestem tylko smutną piosenką"

Hmm... Jak ja to rozumiem?
Chyba chodzi tu o osobę, która utraciła swoją miłość.
I teraz mówi jak bardzo za nią tęskni...

Tak jak tytuł mówi - jest to smutna piosenka.

Idę na MSP



Tym razem look jest w kolorze fioletowym i białym.
Blond włosy, spięte w kucyk przyozdobione są fioletowo - białym wiankiem.
Sukienka jest koloru jasnego fioletu. Troszkę tu też białego.
Buty są fioletowe na białym obcasie...
Na prawej ręce widać bransoletki...

Fioletowy. Dlaczego akurat ten kolor?
Otóż kojarzy mi się on (tak jak jasny niebieski) ze samotnością.
A jeszcze bardziej z tęsknotą.

Look bardzo mi się podoba *-* Do tego nie za drogi. Gdybym miała VIP - już bym była w te ciuchy ubrana ;D

Idziemy dalej...
Demi Lovato "Heart Attack"



Fajna piosenka ^-^ O co w niej chodzi?

"Sprawiasz, że promienieję
Ale maskuję to, nie pokażę tego
Więc zaczynam się bronić
Bo nie chcę się zakochać
Gdybym kiedykolwiek to zrobiła, to myślę, że
Dostałabym zawału
Myślę, że dostałabym zawału
Myślę, że dostałabym zawału

Nigdy nie zalewam się potem dla innych chłopaków
Kiedy przechodzisz obok, paraliżujesz mnie
I za każdym razem, gdy staram się być sobą
To wychodzi to źle, jak wołanie o pomoc

To jest po prostu niesprawiedliwe,
Ból jest większym problemem niż miłość jest warta
Łapię powietrze

To świetne uczucie, ale wiesz, że boli"

Dziewczyna zakochała się w chłopaku, ale maskuje to, bo "nigdy nie chce się zakochać".
Czyżby bała się, że nie odwzajemni jej uczucia?

Więc idę na MSP!




Rozpuszczone włosy, czapka z daszkiem zwróconym na bok.
Top w czerwone kropki (nie wiem co to :') Róże??). Czarne spodenki i (zdaje się) bluza.
Związana w pasie za rękawy Xd
Do tego czerwono-czarne trampki.

Look w kolorach czerwonym i czarnym.
Dlaczego? No właśnie nie wiem. Tak wyszło...

Podoba mi się ten look ^-^
Cena - w miarę.

Kolejna piosenka...
Imagine Dragons "Demons"


Jedną ich piosenkę chyba mogę dać...

Uwielbiam tę piosenkę ^-^ W kółko jej ostatnio słucham XD
O co w niej chodzi?

"Chcę ukryć prawdę,
Chcę Cię schronić 
Ale z bestią w środku 
Nie mamy gdzie się ukryć. 

Nieważne co z siebie dajemy 
wciąż jesteśmy stworzeni z chciwości 
To jest moje królestwo
To jest moje królestwo

Kiedy poczujesz moje ciepło 
Spójrz w moje oczy 
Tam kryją się moje demony 
Tam kryją się moje demony 
Nie podchodź zbyt blisko 
W środku jest ciemno 
Tam kryją się moje demony 
Tam kryją się moje demony"

Wiele osób mówiło że chodzi o illuminati. Dlaczego? Bo pojawiły się tu zdania typu:
"Nie chcę Cię zawieść, 
Ale jestem związany piekłem"

"Spójrz w moje oczy 
Tam kryją się moje demony"

NIE, NIE, NIE!
Nic bardziej mylnego. 
W tej piosence NIE ma nic satanistycznego. 
Nie ma tu illuminati itd.

A więc o co w niej chodzi?

Otóż każdy ma swoje problemy. Jeden jest poważnie chory... Drugiemu umarła bliska osoba...
Wszystko się wali.
I wtedy pojawia się miłość naszego życia (mogę to tak określić?).
I czujemy, że z nią wszystko znowu może być okay. 
Ale nie powiemy jej tego wprost... Nie wyjawimy co nas dręczy...
Powiedzmy - nie chcemy jej w to mieszać...



Zgadzam się z tym komentarzem ^-^

To teraz na MSP!!!



Skromny, prosty look. 
Bez żadnych dodatków... W kolorach niebieskim i czarnym.
Dlaczego tak... Normalnie?

Moim zdaniem taki look najbardziej tu pasuje.
Prosty, skromny, normalny.
Taka zwyczajna osoba.
Z pozoru - normalna. Dopiero gdy poznamy ją bliżej - dowiadujemy się o niej więcej...
Co wydarzyło się w jej życiu itd.

Okay. To chyba wszystko.
Idę się uczyć :P
Miliony kartkówek ;cc

Więc... Baaaay ;D

Dla odmiany - stare logo z ukochanym cytatem ♥







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz