wtorek, 9 lutego 2016

Look tygodnia #1

Witam! Co tydzień wraz z nowym motywem będę dodawać serię postów o nazwie "Look tygodnia". Trochę się spóźniłam z tą serią lecz jestem tutaj dopiero od niedzieli i nie było szans, żebym mogła to zrobić w czwartek, więc zaczynajmy!
Dzień Bezpiecznego Internetu 2016
Na początek Look dla dziewczyn:
Jak widać ubrania są w kolorze granatowym z elementami białego i czarnego. Ubrania są wzięte z motywu tak, jak powinny, lecz postanowiłam wziąć inne włosy do tego Look'a, bo jedyne nie dla VIP były moim zdaniem ohydne (bez urazy dla tych, którym się podobają).
Rzeczy, których użyłam:
Mimo wszystko Look jest dość tani, ponieważ inne ubrania są o wiele droższe, a taką wydłużoną bluzeczkę (tunikę) można używać do innych kompletów.
Kolory ubrań:
I jeszcze kolor włosów:
To by było już wszystko z Look'u dla dziewczyn.
Teraz Look dla chłopców:
Szczerze mówiąc byłam trochę zaszokowana jak zauważyłam ich ubrania i te afro włosy xD
Mimo braku wielkiego wyboru udało mi się stworzyć ten Look. Dodałam do niego jeszcze takie ciemne okulary, ponieważ sama MS ma niezbyt piękne te oczka :P (konto mojego brata).
Rzeczy które zostały użyte:
Look jest o wile droższy niż ten dla dziewczyn. Same spodnie kosztują 750 SC, więc możemy uznać, że jest to Look dla "bogatszych", ale zawsze można zarobić jak komuś bardzo na nim zależy.
To teraz kolorki ubrań:
Te bardziej zielonkawe kolory pozamieniałam na czarne i wyszła lepsza kolorystyka. Kolor włosów nie został zmieniony, ponieważ wydał mi się bardzo dopasowany. ^^
To chyba już na tyle, więc żegnam się i zapraszam na kolejny post z tej serii już w czwartek!
Do zobaczenia!


1 komentarz: