piątek, 19 lutego 2016

1| T-shirt on the end + co za pomysły XD

Heloł ;33

Szkoła mnie wypuściła z więzienia - Że co!? - To oznacza że dziś piątek! ;33
Czyli "Dress on the end" (dzisiaj bluzka ^)
To tak..
~~~~
Do tego posta wytypowałam szmatę do kurzu bluzkę w serduszka, która oczywiście jest na samym końcu kategorii "bluzki, top'y".
Oto ona:

Jest to zwykła bluzka, której fason mi się nje podoba, lecz w look'u może wyglądać bardzo ładnie, jeśli zmienimy jej kolor na odpowiedni. Kosztuje 350 sc. Niedużo jak na przeciętne ceny. Dla VIP, ale moim zdaniem jest tego warta, ponieważ wygląda trochę jak na ubranie ze starego msp (wbijaj na serię Weroniki "Old or New"). Widać, że jest przystosowana bardziej na bluzkę "po domu" lub na wakacje, gdy słoneczko świeci w moje oczy ;-;
Ile ja się rozpisałam :')
Więc teraz look.
~~~~

Bardzo ładny look ^-^
Teraz mi zaczęły się podobać looki dopasowane do piosenek, ponieważ mama teraz puściła takie "stare", ale o dziwo piękne piosenki ^-^
Look jest sportowy, wzorowany na słowie "biegaczka". Prezentuje się w miarę tak jak chciałam, lecz wolałabym coś bardziej sportowego i w zgranych kolorach. XD
Nigdy nie lubiłam takich butów, ale ostatnio zaczęły mi się bardzo podobać, bo nie dość że te skarpetki są takie długie, to buty są w prost idealne! *~*
Włosy są z motywu Ariana Love (o ile się nie mylę), hihi.
Kojarzą mi się ze sportem, ponieważ są spięte w kucyk oraz są takie przylegające do głowy (?) XD
Kojarzą mi się z takimi:

Teraz wiecie, jakie mam skojarzenia :')
Wiem że post jest bardzo krótki, ale w tej serii nie mam nic więcej do roboty, a bardzo chciałbym pisać. Pomyślę i może coś dodam jeszcze.
~~~~
3 YEARS LATER...
~~~~
Wpadłam na pomysł, aby teraz dodać jakieś piosenki, a na ich podstawie zrobić looki.
A nie. Przecież.. To byłyby "Looki dopasowane do piosenek" :')
~~~~
Teraz post z soboty czyli..
*Idzie sprawdzić*
Nje.. nie mam na to ochoty.
Sorry, że post jest taki.. dziwny, ale..
jakaś nie w sosie jestem. XD
~~~~
No to paa! ;33
/bezloga















I tu Was mam!
//zlogiem




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz