czwartek, 11 lutego 2016

Look tygodnia #2

                                                                          Witam!
Dziś czwartek, co oznacza nowy motyw. Przygotowałam na dzisiaj kilka zestawów związanych z nowym motywem, a nazwa nowego motywu brzmi:
Czerwona Walentynka
Pierwszy look:

Mi się bardzo podoba, ale gdy patrzę na cenę... Moderatorzy robią wszystko, żebyśmy kupowali pakiety VIP ;-;
Rzeczy:


Sama sukienka kosztuje 800 SC... Nie chcę mi się tego komentować.
Kolory:

I jeszcze kolor włosów:

Postanowiłam zrobić trochę więcej kompletów dla osób bez VIP.
Drugi look:
 Prosty, swobodny look, a przede wszystkim tańszy od pierwszego, ale 2400 SC to nadal za wysoka cena dla niektórych MS.
Użyte rzeczy:

Bluzka i spódnica mają rozsądne ceny, ale włosy i buty dla mnie nie.
Kolorystyka:
Kolor włosów:

Teraz look dla bogatych osób:

Jest bardzo drogi, aż 4025 SC, ale które rzeczy są tak drogie?
Zobaczmy:

I wszystko już wiadomo.
Piękna suknia = 1600 SC
Wysokie buty = 1000 SC
Razem = 2600 SC, ale przecież nikt nie będzie chodził bez włosów!
Włosy = 700 SC, a gdzie dodatki?
Kolczyki = 425 SC
I jeszcze malutki naszyjnik na szyję, którego prawie nie widać = 300 SC
I w taki oto sposób wychodzi nam cena tego look'a ;-;
Palety nie będę dodawać, bo każdy wie gdzie znajduje się kolor biały i czarny.
Teraz look'i dla VIP:

Jedyne co mogę mieć do tego look'a to cena. Zestaw ogółem wygląda dobrze.
Rzeczy:


Gdyby nie buty look byłby w miarę tani, ale przecież zawsze można założyć inne buty z naszej szafy.
Kolory ubrań:

Włosy:

Góra włosów jest jaśniejsza zaznaczona kwadracikiem niżej, a końcówki tym na górze.
Drugi look:

Bardzo mi się podoba ten top. Jeśli zmienimy buty, look będzie nas kosztował jedynie 1075 SC i 7 diamentów.

Możemy również zamienić włosy i nie będziemy musieli wydawać diamentów.
Paleta kolorów:

Pasemka włosów zrobiłam białe, a teraz look za diamenty:



Tylko 15 diamentów.
Rzeczy:

Nie dawałam butów, ponieważ byłoby to głupie, bo obuwia i tak nie widać przez długą suknie. Dodatki też wydały mi się tutaj zbędne.
Kolory:

I jeszcze włosy razem z kapeluszem:

Dobrze, przejdźmy teraz do chłopaków:

To zestaw dla osób bez VIP.
Użyte rzeczy:

Zauważyłam tylko jedną parę spodni i do tego za 700 SC. Kolorów nie będę dodawać, bo wiadomo gdzie jest biały i czerwony, a koloru włosów nie zmieniałam.
Ostatni look:

Ten jest dla VIP, ale mimo to jest tańszy.
Rzeczy, których użyłam:

Wszystko przez krawat, który w tym look'u jest razem z topem, a w pierwszym look'u musiałam go dodać.
To już wszystko!
Następna część pojawi się już za tydzień, jeśli zostanę tutaj na dłużej!
Do zobaczenia!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz