piątek, 5 lutego 2016

VIP - czy warto?



Witam, witam ^-^

Właśnie przed chwilą usiadłam przy komputerze. Włączyłam spokojną muzykę Indili. Dzisiaj potrzeba mi czegoś uspokajającego bo mam niesamowitą głupawkę,,, Nalałam sobie pysznej owocowej herbatki i przygryzając czekoladową babeczkę weszłam na MovieStarPlanet.
Postanowiłam pokombinować w artbookach. Kiedy nagle - kliknęłam zamiast "X" żółty przycisk "Zostań VIP". Artbook przepadł a ja zyskałam pomysł na posta.

Otóż porozmawiamy sobie o Statusie VIP. Co on takiego daje? Czy warto go kupić?
Tego się dowiecie w tym poście...

Może najpierw ceny poszczególnych VIP'ów na naszej Różowej Gierce...



Są trzy rodzaje VIP'ów.
Zwykły - najtańszy. Daje najmniej opcji.
Elite - kiedyś najlepszy, dzisiaj drugi w kolejności.
Star - najdroższy. Daje najwięcej opcji.

Kiedyś było można kupić Super VIP, jednak z powodu braku kupna - został usunięty i zamieniony na jeszcze lepszy pakiet - VIP Star.

VIP'a można kupić na: tydzień, miesiąc, trzy miesiące i rok.

Wejdźmy teraz w okienko "szczegóły"



Co zyskujemy kupując VIP'a?

Bonus fame - Dostajemy więcej punktów do lvl'a.
Przyjaciele - Możemy mieć więcej przyjaciół. VIP zwykły - znajomi x 5. Elite - x 7. Star - x 9.
Dostęp do ekskluzywnych przedmiotów - Najładniejsze ciuchy, najciekawsze animacje... To wszystko przeważnie jest dla VIP. Z tym statusem możemy kupić ciekawe rzeczy...
Dzienne Diamonds - VIP zwykły - 0 diaxów, Elite - 1, a Star - 2.
Dzienne StarCoins - VIP zwykły - 5 SC, Elite - 20 SC, Star - 40 SC.
Autografy - Normalny użytkownik może dać 1 autograf na godzinę. Gdy mamy VIP - możemy dać więcej. 
Dzienne Kręcenie Kołem Fortuny - Bez VIP'a kołem kręcimy tylko raz.
Jeżeli jednak kupimy ten status - możemy kręcić 2-4 razy (zależy od rodzaju). Możemy również zakręcić drugim kołem - kołem VIP. Na nim można zebrać więcej SC.


Przejdźmy teraz do pozostałych zalet posiadania VIP'a...
  • Możliwość stworzenia własnego klubu
  • Statusy można pisać na kolorowo
  • Możliwość wejścia do chatu dla VIP'ów
  • Twój nick podświetla się na żółto
  • Inny wygląd profilu
  • Możesz pisać na specjalnym forum dla VIP
To chyba wszystko.
Co jeszcze?

Gdy kupimy VIP na określony czas - otrzymamy Award.
O ile się nie mylę - po kupieniu tego statusu na...
90 dni - stajemy się Jury i możemy głosować w konkursach. 
180 dni - stajemy się Judge. Nasz głos liczy się jak dwa głosy Jury.

Gdy kupimy VIP - dostajemy diamenty.
Teraz zobaczymy sobie sklep diamond...



Nas dzisiaj będą interesować "Specjalne". 
Co w tej kategorii jest...?


Koło Fame. Czyli koło fortuny. Tylko, że zamiast SC - nagrodą są punkty do lvl'a.
Opcja dla leni, którym nie chce się oglądać filmów itd. XDD
Jeżeli ktoś jest już w takiej sytuacji, że do następnego lvl'a zostało mu kilka tysięcy, a nikt nie ogląda jego filmów i nie pomaga - może sobie zakręcić.
Cena: 4 diamenty




Jeżeli chcemy pilnie poinformować kogoś o czymś (np. nowym filmie) - możesz na 20 sekund ustawić sobie Diamond Status.
Trwa to moim zdaniem krótko, ale skutecznie zwraca uwagę użytkownika.
Cena: 1 diament 
Tanio.
Ale i tak można taniej zwrócić uwagę użytkownika...
Jak? Napisać status a potem milion razy kliknąć shift + enter.
Wychodzi on na pół ekranu...
Jednak istnieje ryzyko, że ktoś usunie cię ze znajomych bo będzie mu to przeszkadzać...


Najwięcej użytkowników przeznacza diamonds na Boostera. 
Na czym to polega? Zarabiasz podwójne fame.
Opłaca się to kupić, a kosztuje zaledwie 5 diaxów


Przez 1 godzinę otrzymujemy 50% zniżki na wszystkie rzeczy za SC.
Jeżeli ktoś ma dużo diamentów - czemu by nie? Można na tym całkiem sporo zaoszczędzić.
Cena: 25 diaxów

Fajnie wyglądający profil. Przez tydzień.
Cena: 15 diamentów.
Kto bogatemu zabroni??



Tu przy cenie jest "?". Pewnie zależy od zwierzaka... Może od jego levelu?
Zobaczymy na ile wycenią mojego Lenny'ego...


3 diamenty. 3 lvl w górę.
Nie wiem po co to komu :') Lvl zwierzakom łatwo się wbija...


Aha. Czyli jak ktoś sobie kupi zwierzaka - może go zamienić na innego. 
Drogie. 
Cena: 6 diaxów

Tak wgl to ktoś jeszcze dba o zwierzaki? :')

Zostało nam jeszcze Specjalne Pozdrowienie.
Można je wysłać przyjacielowi. Kosztuje 15 diamonds.
Ty i przyjaciel otrzymujecie 3000 fame, 500 SC, oraz prezent!
Jest tego kilka rodzajów...


Animacja: Jedna z podstawowych. Nasza MS tańczy. 
Prezent: Plakat... Nje... Jak to się nazywało? Mam na końcu języka... Mniejsza...


Animacja: Blow Kiss (o ile się nie mylę). Mam ją. MS wysyła buziaka ^-^ 
Prezent: Taka tam bombonierka ;D


Animacja: MS opiera się ramieniem o... Nie wiem jak wygląda to pozdrowienie dokładnie - nigdy takiego nie dostałam. Chyba opiera się o tego przyjaciela. Mniejsza. 
Prezent: Telewizorek (chyba) VIP


Ostatnie.
Animacja: MovieStar przybija (w podskoku) piątkę z przyjacielem. 
Prezent: O ile się nie mylę to jest naklejka. Przedstawia ona rękę. Ale to nie byle jaka ręka...
Jest to "rogata dłoń". Co to znaczy?
Jest to znak znak szatana. Widoczny na koncertach metalowych...
Ten układ palców oznacza rogi. Rogaty łeb... Coś takiego...

Dobra. Poszukajcie sobie w necie.
To ma być post o VIP'ie a nie o znakach "niby" satanistycznych...

PODSUMOWANIE

Bardzo dużo możliwości ze statusem VIP. 
Ale ceny odstraszają...

Więc pewnie teraz niektórzy myślą - dlaczego nie kupisz sobie VIP? 
Opowiem wam historyjkę...

Kiedyś koleżanka kazała mi się logować na konto bo wyjechała nad morze. Na następny dzień - wchodzę na MSP. Chcę się na to konto zalogować - hasło nieprawidłowe. 
Ktoś zmienił. Nawet wiem kto.
Mogła w sumie też po prostu zgadnąć hasło, bo było ono łatwe...

Więc nigdy nie wiemy, kiedy stracimy swoje konto.
Może wredna koleżanka odgadnie twoje masełko.
Może Anonka cię dopadnie.
A może dostaniesz bana na zawsze od "kochanych" modów.
A może kupisz sobie VIP na tydzień i tego samego dnia - dostaniesz bana na tydzień. :')

Nie znamy dnia, ani godziny (d) Bójcie się.

~♥~

WIADOMOŚĆ Z OSTATNIEJ CHWILI.
NA MSP JEST NOWY MOTYW! "SAFER INTERNET DAY 2016". 
JEDNAK W TYM ROKU NIE MA BLUZEK ZA 1 SC!
TRAGEDIA! JAK TO MOŻLIWE?!


No ale w sumie... Po co komuś 2 strony takich samych bluzek? Bo po 1 sc?
Pff... Tylko bidaki kupowały te koszulki!

Sama mam ich kilka, ale się nie przyznaję...


Więc co tu jeszcze ciekawego mogę powiedzieć...?

Przepraszam, za wszystkie głupie komentarze napisane w tym poście (jeżeli się takie pojawiły). Wariuję. Masakra. Zmęczenie. Chce... Mi... Się... Spać...

To chyba wszystko. Mam nadzieję, że godzina i pół męczenia się - opłacała się ;P ;)

Dziękuję za przeczytanie.

(Nie)pozdrawiam. Hue, hue...

Boże co cię Wera opętało??

Paaa 

Woo moje stare logo ^-^


3 komentarze:

  1. Ja mam duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuużo tych koszulek. WHY? Chyba jako jedna wpadłam na to...

    Był taki award - kup 100 T-shirt'ów. Więc... czemu nie skorzystasz Jula!? Teraz te bluzki kosztują koło... 400 sc. Ja je przetwarzam i odbieram sobie "nagrodę" B)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztują chyba pisiont StarKojns
      Nje pomyślałam. Buuuuuuuuuuuu

      Usuń
    2. Jak pisiont ziomó no to błąd muj.
      JÓLA

      Usuń