czwartek, 18 lutego 2016

Garage Band


Heloł, heloł ;33

Dzisiaj czwartek. Co to znaczy? Nowy motyw na MSP!
Nazywa się on "Garage Band". Garage oznacza garaż, a band - zespół. Chodzi tu chyba o taką grupę, która ćwiczy w garażu :') Lepiej nie wytłumaczę.
Standardowo omówię jak to wygląda w nowościach i zrobię kilka looków ;** No to zaczynamy! Let's go!

Najpierw do nowości! Hop!


Obrazek prosty, można powiedzieć nawet, że skromny. Nie ma tu tyle różu i to mi się podoba.
Na grafice widać dwie dziewczyny i jednego chłopaka.
MovieStar po prawej ubrana jest w czarne buty. Ma na sobie spódniczkę w kratkę (z tego co widzę) i czarny top z różową czaszką. Na wierzchu ma jeansową kurteczkę. Na głowie nosi czarny kapelusz.
Dziewczyna ma ciemną karnację. Jej włosy są brązowe. Usta duże, fioletowe. MovieStar gra na keyboardzie. Jednak nie tak zwyczajnie. Mocno stuka w klawisze po czym dziko rzuca się tak jakby wskakuje na instrument.
Po lewej stronie stoi dziewczyna. Ma ona na sobie szare trampki i podarte jeansy. Jej koszulka jest fioletowa. MS ma włosy koloru morskiego. Usta, w tym samym kolorze, są duże i wzbogacone o kolczyk. Niegdyś były modne. Gra ona na gitarze. Nagle, bum! Pęka jej struna. Z zastanowieniem drapie się pogłowie. Wyrzuca gitarę. Przelatuje ona nad głową tamtej dziewczyny i znika. Po czym, nie wiadomo jak, zza pleców wyciąga inną gitarę.
Chłopak stojący na środku ubrany jest w fioletowe buty i czarne spodnie. Jego t-shirt jest szary. Widać na nim kółko z napisem "MSP". Zamiast literki "S" jest znak błyskawicy, który (pewnie nie tylko mi) kojarzy się z blizną Harry'ego Pottera. Jednak ludziom, którzy tej serii nie lubią może to przypominać znak opla lub błyskawicę. Włosy w szałowym kolorze - fioletowym. MovieStar śpiewa. W odróżnieniu od innych postaci na rysunku - jemu nic nie dzieje się ze stojakiem lub mikrofonem. A szkoda. Mógłby mu spaść/przewrócić się.
Postacie znajdują się w garażu. Skąd wiem? Mówi to tytuł. Z tył, za nimi, są półki. Po prawej widać drabinę. Z obydwóch stron są głośniki. Na środku znajduje się jakieś podwyższenie, a na nim mikrofon. Obok stoi bęben. Od razu skojarzyło mi się to z Danem Reynoldsem ^-^
Widać tam jeszcze jakieś instrumenty.
Bonusowa fota Dana, żebyście zrozumieli, czemu bębny mi się z nim kojarzą...


Troszkę rozpisałam się na temat tego obrazka, heh ;DD
To teraz looki!

Najpierw może (znowu zapomniałam nazwy ehh) podstawowy (?)


Powiem tak - na mojej MS wygląda to fajnie. Na tamtej - nie :')
Look składa się z fioletowych włosów. Sukienka jest koloru zielonego (z tego co widzę). Szalik jest koloru żółtego, w czarne linie/kratki. MS ma założone czarne, "pohaczone" podkolanówki. Buty nie są za ładne.
Cena: 1500 SC i 7 diamentów.
Bardzo ładny look ^-^
Składu nie muszę pokazywać...

Teraz moje looki!



Look nawet spoko.
Jest on w kolorach fioletowym i czarnym.
Wszystko do siebie pasuje... No. Może z wyjątkiem trampków.
Ale nie było innych butów...
Chociaż w sumie - baleriny nie pasowałyby do tematu motywu ^-^

Skład:


Look jest w bardzo tani. Składa się tylko z trzech rzeczy. Jest dla VIP.
Kolorystyka...



Ok. Jeszcze jeden look!


Ten look podoba mi się bardzo. 
Jest on w kolorach czarnym i granatowym.
Włosy zostały zapożyczone z innego motywu. Mam takie.
Skład...


Look składa się z czterech rzeczy. 
Cena nawet, nawet.
Kolorystyka...



Ok. W temacie looków - to wszystko.
Szczerze? Jestem zawiedziona.
Ubrań są tylko dwie strony. Nie są one jakieś genialne.
Takie... Przeciętne.

Aż się nie chce robić looków.

~♥~

Post troszkę krótki. Wiem ;cc
Muszę iść. Jeszcze tylko kilka piosenek pobiorę i niestety - zadanie z matematyki czeka! ;dd

Hmm... Jak tak myślę to gust muzyczny zmienił mi się bardzo, bardzo przez te. bodajże pół roku.
Przestałam słuchać piosenkarek typu Taylor Swift, a zaczęłam słuchać zespołów: Evanescence, Imagine Dragons, OneRepublic, Starset, Fall out Boy, oraz Panic! At the disco. Jak sobie teraz pomyślę, jakiej ja muzyki słuchałam to aż mi się wstyd robi ;dd


Dobrze. No to żegnam ;33

Pamiętajcie
Komentarz - motywacja
Motywacja - dłuższe posty, więcej postów 

//WerqReynolds
//LoveYou8712


Dzisiaj zamiast loga ten genialny gif ^-^ Musiałam wstawić! Musiałam!!!

1 komentarz: