niedziela, 28 lutego 2016

Look'i od Trixie! ^-^

Cześć, z tej strony Julq. Witam Was serdecznie w kolejnej notce ode mnie. Dzisiaj postanowiłam zrobić kilka looków z losowych stron (nie, spokojnie, to nie seria).
~
Na dziś przygotowałam look ze strony 32, zobaczymy co mi wyszło..
Ładny look ^-^...
Bez butów. Tamte czarne brzydko się układały. Wychodziły ze spodni...
Po prostu brzydkie.. ;dd
Look numer dwa!
Strona 15...
Nie było spodni, a jak zakładałam jakąś bluzkę, to majtki były widoczne, więc aby było fair wzięłam spódnicę ze strony 15 w spodniach.
Look fajny.. ^-^
Teraz look ze strony 6...
Tylko nie te buty...
Średnio mi się podoba...
Fe..
Look ze strony 4..
Ładny..
Chyba go dodam na listę życzeń po zmianie kolorów ^-^
Look ze strony 55...
Całkiem, całkiem...
Nie kupię.
Mimo że #hajssięzgadza.
Strona 22!
Ładny..
Taki tam ^-^

~~
Przepraszam za takiego krótkiego posta, ale piszę na tel ;dd
//julq

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz