piątek, 12 lutego 2016

Selfie TAG


Heloł ;3

Mała zmiana planów :cc
Nie mam ochoty, weny i chęci na robienie looków :cc

Dzisiaj więc zrobię TAG :')

Widziałam, że TAG: 100 pytań, których nikt nie zadaje miał... PRAWIE 1000 wyświetleń!
Wow.
Zostałam też poproszona przez kilka osób o zrobienie takiego posta.

Wybrałam Selfie TAG...
Więc... Co będę przedłużać?
Zaczynamy!

1. Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna?

Hmm... Nie lubię się przechwalać...
Chyba są to włosy.
Tak, jeżeli chodzi o wygląd - to włosy.

Oczy też nawet ok ^-^ Gdyby nie to, że takie duże Xddd

2. Gdybyś mógł odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechał i dlaczego tam?

Chciałabym pojechać do Francji ♥
Dlaczego? Interesuję się tym krajem.
Jest on piękny ♥

3.  Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej gdy jesteś chory ?

Lekarstwa...

Muzyka ♥
Gdy jestem chora - czytam też książki.
A jeżeli chodzi o jedzonko - kakao. Albo rosołek ;D

4. Jaką jedną poradę dałbyś młodzieży i dlaczego?

Sama do niej należę...

No w każdym razie... Chyba, żeby doceniali to, co mają.
Między innymi - rodzinę, bliskie im osoby.
Kiedyś im tego zabraknie. Każdy kiedyś umrze.

Należy doceniać to, co się ma. Bo często gdy uświadamiamy sobie, że nie docenialiśmy czegoś, że źle postąpiliśmy - jest już za późno.

5.  Jak myślisz jakim zwierzęciem byłeś/mógłbyś być w swoim poprzednim wcieleniu ?

Trudne pytanko ^-^
Kotem. Dlaczego?
Bo strasznie boję się psów ;_;

6. Gdybyś mógł cofnąć się w czasie co byś zmienił?

Dużo jest tych rzeczy...
Chyba spędziłabym więcej czasu z dziadkiem.
Bardzo mi go brakuje :cc

Chyba, że mogłabym zapobiec jakiemuś wydarzeniu.
Wtedy byłaby to śmierć dziadka...
Albo inaczej - jego choroba.

7.   Co robisz dla rozrywki w weekendy?

Czytam. Wychodzę ze znajomymi. Słucham muzyki. Piszę posty. Piszę opowiadania. Rozmyślam i marzę. Rysuję. Śpiewam.

8. Co denerwuje Cię w miejscu gdzie pracujesz?

Nie pracuję :cc

Ale może zmienię to na miejsce, gdzie się uczę ^-^

Chamscy ludzie. Zdecydowanie.

9. Nie mogę żyć bez _______

Rodziny. Przyjaciół.
Muzyki. Książek.
Harry'ego Pottera.

10. Jakbyś mógł mieć jedną super moc w swoim życiu to jaka by to była super moc?

Hmm... Chyba moc uzdrawiania.
Albo możliwość poprawienia błędów z przeszłości - cofanie się w czasie.


Mam nadzieję, że się spodobało.

Przepraszam, że te odpowiedzi trochę takie...
Jak to określić...
Nie trzymały się kupy (?)
Po prostu zasypiam przy komputerze.
Ehh a jeszcze lekturę trzeba zacząć czytać.


Pomocy :cc

Dziękuję za przeczytanie.
Dobranoc.


1 komentarz:

  1. Przepraszam że ja nie piszę, jestem na wyjeździe. Wiem że ty się męczysz przy kompie, zasypiasz przy pisaniu.. itd. :cc

    OdpowiedzUsuń