wtorek, 9 lutego 2016

Krótki post informacyjny...



Witam wszystkich ;33

Najpierw krótki post informacyjny...

O co chodzi?

Wchodzę dzisiaj na bloga abieskiej. Patrzę i widzę na chacie TAKĄ wiadomość


Tak szczerze - to myślałam, że to naprawdę ona.
Więc weszłam na FB i spytałam, czy to ona.
Dostałam taką odpowiedź...


Możecie sobie pomyśleć - "kłamała". Ale ja ją znam od kilku lat. I wiem, że tego nie pisała.

Więc co teraz?
Nic na to nie poradzę...

Więc tak - gdy zobaczycie gdzieś osobę podszywającą się za mnie, Zosię czy jakąkolwiek inną osobę, którą coś łączy z tym blogiem - wyślijcie mi zdjęcie. A ja wam odpowiem, czy to było pisane przeze mnie.
Powiem tylko, że ANI JA, ANI ZOSIA nigdy nie piszemy na takich chatach.
Wyjątek stanowi ta dzisiejsza wiadomość "Heloł" na tym samym blogu.

Niby pomoc - reklama bloga. Ale po co ta osoba się podszywa? :')

Dobra, nie zanudzam. Tak na koniec... 

PAMIĘTAJCIE, ŻE JA I ZOSIA NIE PISZEMY NA TAKICH CHATACH.
NIGDY TEŻ NIE PISZĘ KOMENTARZY NA INNYCH BLOGACH Z ANONIMA.

Okay. Idę się uczyć...
Baaay ;3

ZARAZ, NIE!
Z OSTATNIEJ CHWILI, DLA OSÓB, KTÓRE NADAL MYŚLĄ, ŻE ZOSIA KŁAMIE
SCREEN, KTÓRY WYSŁAŁA MI NA FB




Widzicie? Wasza nazwa podświetla się na zielono. 
W tym przypadku Zosi podświetla się "Zofek".
Aha - ta LoveYou8712 to ja. Tak, pisałam heloł.
I OD TERAZ NIE MAM ZAMIARU PISAĆ NA CHATACH.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz