sobota, 20 lutego 2016

Kawiarnia o dziwnym numerze


~Witam wszystkich ;**

Jestem u babci. Korzystam z komputera cioci. Klawiatura dziwna :')
Właśnie z powodu tego wyjazdu nie pojawił się wczoraj post. A miałam o czym pisać, oj miałam...

~♥~

Post będzie poświęcony dziwnemu zajściu na MSP'owskich chatroomach.
Otóż siedzę sobie na MSP. Po chwili wstaję idę zrobić sobie coś do picia.
Wracam. I co widzę? Taką wiadomość...




Kurde. Siedziałam calutki czas na chatach czekając aż coś się wydarzy.
I co? Jak wyszłam to tu taka heca.
Postanowiłam wejść na chatroom kawiarnia i zobaczyć, czy nadal jest chat o numerze 666.
Nie było. Pomyślałam, że to jakieś żarty były i tak naprawdę to się nie wydarzyło.

Akurat pisałam z koleżanką. Powiedziałam jej o informacji, która do mnie dotarła.
Szybko wlazła na chaty.
Przez pięć minut nic się nie działo. Przepełnione chatroomy. MovieStars polujące na pinionszki w kawiarni... To co zwykle.

Nagle, "ptring" - nowa wiadomość na fejsbuku.
Od tej samej koleżanki...



O... Mój... Boże...
Patrzę na "spis" chatów u mnie. Nie ma takiej kawiarni.
Co to ma być j się pytam?!

Jak zobaczyłam to zdjęcie to prawie z krzesła spadłam.
Dziwne... Na prawdę...

Zacznijmy może od tej dziwnej nazwy.
"666 Kawiarnia". Od pozostałych różni się tym, że nie nazywa się np. "Diament". "Teatr" itd.
W jej nazwie jest liczba.
I to nie byle jaka!!!

666 - liczba szatana.

"Liczba Bestii – pojęcie odnoszące się do jednej z postaci 13 rozdziału Apokalipsy św. Jana – pierwszej z Bestii, popularnie utożsamianej z Szatanem lub Antychrystem. Jest ono zwykle kojarzone z liczbą 666, choć w niektórych wersjach tekstu wartość ta wynosi 616, 646 lub 665. Bywa ona zapisywana również jako "FFF" ("F" jest szóstą literą alfabetu łacińskiego)."

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_Bestii


Przypadek? Nie sądzę.

Przechodzimy dalej - w chacie przebywają cztery osoby.
Mogli to być zwyczajni gracze, ale mogli to być hackerzy.
Nie wiem.

Możliwe jest, że OD RAZU po wejściu na ten chartoom cię wylogowuje
Dlatego nie można ryzykować i wchodzić w takie pokoje.
Ale jednak byłam ciekawa o co chodzi.

Należy zachować wszelkie środki ostrożności (mówię tak, jakbym miała właśnie śledzić jakiegoś mordercę czy coś podobnego). Hacki mogą wykryć twój adres IP. Więc jeżeli wejdziesz na taki chat NAWET z bocznego konta - niestety ale niewykluczone, że zostaniesz okradziony na koncie głównym.

Teraz jestem na komputerze cioci. Bacznie obserwuję sytuację na chatroomach.
Poprzednio wchodziłam na "LoveYou8712" z tego komputera, więc to też do końca bezpieczne nie jest.

Jeżeli stanie się coś dziwnego - napiszę posta.

~♥~

Wiem. Notka nie jest jakaś megadługa, ale co poradzić?
Kartkówki i konkursy mnie czekają,więc trzeba się uczyć. A potem jeszcze film mam obejrzeć...

To tak... Idę się męczyć z tym angielskim Xdddd

Oszaleli z tymi sprawdzianami...

Żegnajcie ludzie ;**





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz