czwartek, 4 lutego 2016

Co napisać w statusie?



No witam, witam ^-^

Późno piszę tego posta, wiem ;D

Dlaczego? Bo dopiero co wróciłam do domu!
Cały dzień latanie...
Chyba zaraz położę się spać... Padam z nóg...

Okay, to przechodzę dalej...

Dzisiaj taki jakby poradnik. "Co napisać w statusie?".
Więc let's go!

1. Cytat.

Pierwsza propozycja - cytat.
Może być to cytat z piosenki, książki, filmu... Wypowiedź sławnej osoby,,,
Można również dobrać do tego odpowiedni strój.
Tak na przykładzie mojej MovieStar...



"SAVE ME IF I BECOME MY DEMONS ♥♥♥" pl. "Uratuj mnie jeśli stanę się moimi demonami".
Piosenka: Starset "My Demons"

Ubranie czerwono - czarne. Maska na twarzy. Krwawy uśmiech a'la Jeff The Killer...
Demoniczny wygląd...

2. Pozdrowienie, podziękowanie

Kolejna propozycja to pozdrowienie np. najlepszego przyjaciela, osoby, która pomogła nam w lvl. itd.
Może być też podziękowanie za pomoc w lvl,. specjalne pozdrowienie itd...
Przykłady statusów:




Trochę rozmazane może być....

3. Informacja na temat nowego filmu, arta, zdjęcia, posta na blogu...

W ctr można się również zareklamować. Jednak nie należy robić tego... W... Denerwujący sposób... O!
Nie można pisać "Kto nie obejrzy mojego nowego filmu - zgłaszam!".
Przykład statusu...



4. Prosty status...

Jeżeli nie chcesz się wysilać - możesz napisać prosty status.
Czyli - minkę, serduszko, jedno słowo XDD

Np...



5. Prośba...

Możecie także poprosić o graf, obejrzenie filmu itp.
Przykład...

6. Ostatnie co mi przychodzi teraz do głowy... Informacja na temat tego, ile Fame zostało do następnego lvl...
Jeden z takich statusów...

Przepraszam, że tak krótko.
Zmęczona jestem... Idę się położyć ;cc

Dobranoc ;33



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz